במשך כחצי שנה

מזעזע: המטפלת התעללה בקשישה ונעצרה

המשטרה עצרה עובדת זרה מהודו בחשד כי במשך חצי שנה התעללה פיזית ונפשית בקשישה בת 77. מעשיה הקשים תועדו במצלמות נסתרות שהציבו בני המשפחה שחשדו במטפלת (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המשטרה עצרה עובדת זרה החשודה כי במשך תקופה ארוכה תקפה והתעללה פיזית ונפשית בקשישה אצלה עובדת כמטפלת – הבוקר תבקש המשטרה להאריך מעצרה

כוחות משטרה הוזעקו אמש (רביעי) לשכונת גבעת זאב בירושלים על ידי שתי נשים שטענו בפני השוטרים כי יש בידן תיעוד, שאמם קשישה כבת 77, המטופלת סיעודית באופן מלא, עוברת התעללות ותקיפה פיזית ונפשית קשה מזה כ – 6 חודשים לפחות על ידי עובדת זרה מהודו המטפלת בה מזה כשנתיים.

השוטרים איתרו את החשודה ועצרו אותה, כמו כן אספו ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים המותקנים בבית.

החשודה הובאה לחקירה במשטרה בחשד להתעללות ותקיפה פיזית ונפשית בחסר ישע, תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי וגניבה.

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי במשך תקופה של 6 חודשים לפחות, השתמשה החשודה באלימות עד לכדי התעללות פיזית ונפשית כלפי הקשישה המוגדרת כמטופלת סיעודית באופן מלא. כמו כן קיים חשד כי העבירות נמשכו אף יותר מתקופת זמן זו. עוד עלה החשד כי החשודה גנבה מהקשישה במהלך התקופה בה עובדת אצלה רכוש.

הבוקר המשטרה תביא החשודה בפני בית המשפט, שם תבקש להאריך מעצרה.

מהמשטרה נמסר: "ניצול מוגבלותם של קשישים ואנשים חסרי ישע שלא מסוגלים להגיב או להתנגד לעבירה המבוצעת כלפיהם, הנם מסוג האירועים הקשים המטופלים באופן מידי וביד קשה ע"י משטרת ישראל, שכן לעיתים מדובר בקשישים שלא ניתן לתקשר עמם ועל המשטרה לפעול בחקירה מקצועית ויסודית תוך ביצוע מגון פעולות למטרת הגעה לחקר האמת ומעצר חשודים. ציינו במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר