מחאה בעולם התורה

השבת, בבני ברק: כתבי נאצה חמורים נגד מרן שר התורה

קיצונים תקפו במהלך השבת את ח"כ משה גפני והפיצו כתבי נאצה חמורים נגד מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ובני ביתו • גורמים ב'דגל' מזהירים כי "הדבר יסתיים חלילה באלימות של ממש" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי, בשבוע שעבר (צילום: שוקי לרר)

גל התקיפות כנגד נאמני גדולי ישראל וכנגד שלוחי דרבנן, נציגיהם בכנסת, על רקע סערת חוק הגיוס נמשך ואך עולה מדרגה וחוצה קווים אדומים במהלך סוף השבוע האחרון.

במהלך השבת האחרונה, פיזרו קיצונים ברחובות בני ברק, בסמוך לביתו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פשקווילים עם דברי פלסתר ונאצה, נגד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ונכדו הרב יעקב קנייבסקי וכן נגד ח"כ גפני.

בפשקווילים נכתב כי גפני מוכר את נשמות ישראל לצבא השמד וגורם לכליון רוחני לבני הישיבות.

בכתבי פלסתר נוספים נכתבו משפטי שטנה רח"ל נגד מרן הגר"ח קנייבסקי ובני ביתו, כאשר בין היתר נכתב: "האם ניתן להוציא מר' חיים קנייבסקי חתימה בעד כתות המסיון? האם אפשר להוציא מר' חיים הוראה להצביע מרצ? האם אפשר להביא את ר' חיים קנייבסקי לביקור בבסיסי צה"ל לחלק סופגניות לחיילים?".

הפשקוויל המנאץ

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך השבת אף פרצו מתפללי בית הכנסת של 'הפלג הירושלמי', שהוקם מול ביתו של יו"ר 'דגל התורה' ברחוב יצחק ניסים בבני ברק, בקריאות ונאצות לעברו.

בנוסף, לפני כשבוע וחצי, צעק אחד מפעילי 'הפלג' על ח"כ אורי מקלב, בעת שהלה היה בקניות לביתו. כאשר, בניגוד לדיווחים אחרים, ח"כ מקלב לא הותקף ביום שישי האחרון.

גורמים בכירים ב'דגל התורה' אומרים כי "מדובר בחציית קו אדום מסוכנת ובפגיעה בגדולי הדור ובשליחיהם. אין לאנשים הללו גבולות והכתובת רשומה על הקיר שלא יבוא יום והדבר יסתיים חלילה באלימות של ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר