"לא יהיה משבר"

נתניהו: "חוק הגיוס יעלה בשבוע הבא"; החרדים יצביעו נגד

ראש הממשלה עדכן את ראשי הקואליציה ש"חוק הגיוס" החדש יעלה להצבעה כבר בשבוע הבא. ראשי הסיעות החרדיות: נצביע נגד • בקואליציה מקווים ש'יש עתיד' תרים ידה בעד החוק (חדשות)

ישי כהן וישראל כהן | כיכר השבת |
גפני, ליצמן ונתניהו (צילום ארכיון: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

דרמה בממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הצהריים (ראשון) עם ראשי סיעות הקואליציה ועדכן אותם כי בכוונתו להביא את חוק הגיוס להצבעה בקריאה ראשונה כבר בשבוע הבא. המפלגות החרדיות הודיעו כי יצביעו נגד החוק.

במהלך הפגישה, הודיעו שלושת ראשי המפלגות החרדיות, השר אריה דרעי, סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני כי הם מתנגדים לחוק במתכונתו הנוכחית ולכן יצביעו נגד. כעת, ינסו בקואליציה לתלות תקווה שיצליחו להשיג רוב באמצעות 'יש עתיד' של יאיר לפיד שהודיע שסיעתו תתמוך בחוק.

עם זאת יודגש כי לא מדובר במשבר, שכן החרדים מבינים שכל שינוי שיבקשו לבצע בחוק - הרי יהיה חייב להעבירו בקריאה ראשונה, ואז לדון בו בוועדה המיוחדת שהוקמה בראשות יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם. "לא יהיה משבר, נגיע להסכמות" העריך בכיר במפלגות החרדיות.

נתניהו אמר לראשי הקואליציה: "בשבוע הבא יסתיימו 21 יום של תזכיר חוק הגיוס ואז נוכל להביא את החוק לקריאה ראשונה בכנסת. לאחר הקריאה הראשונה תתקיים התדיינות בין כל מרכיבי הקואליציה על מנת להגיע להסכמה רחבה לקראת הקריאה השנייה והשלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר