האזינו לשיחה

הילדה התקשרה למד"א והפורץ נעצר

ילדה בת 10 שהייתה בבית לבדה עם אחותה הקטנה נבהלה כאשר פורץ ניסה להיכנס לדירה. הילדה התקשרה בטעות למד"א אך המוקדנית סייעה לה והזעיקה משטרה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ילדה בת 10 התקשרה למוקד מד"א לדווח על אדם שפרץ לביתה. המוקדנית הזריזה התקשרה למשטרה שהגיעה תוך זמן קצר למקום ועצרה את הפורץ. בחקירה התברר כי הפורץ ניסה לקחת את שתילי המריחואנה שהיו בבית ועל פי החשד שייכים לאב. האזינו לשיחה בין המוקדנית של מד"א למשטרה ולילדה.

המקרה התרחש בנתיבות. תושב העיר בן 28 נעצר בחשד לניסיון פריצה לבית. השוטרים הגיעו לדירה בעקבות דיווח של ילדה בת 10 ומצאו את החשוד על גג הבניין כשהוא מכה על חלון הדירה עם מקל. לאחר שנכנסו השוטרים הם מצאו את שתילי המריחואנה, שאותם ניסה הפורץ לגנוב.

הילדה הייתה באותו הזמן לבדה עם אחותה הקטנה בדירה. כשהבחינה באדם זר שניסה לפרוץ לדירה היא התקשרה למד"א והמוקדנית הזעיקה את המשטרה והמשיכה לשמור על קשר טלפוני עם הילדה. "תקשיב, יש שם ילדה בת 10 עם אחותה הקטנה, היא אומרת שמישהו בדלת שלה אומר לה 'תקשיבי, אנחנו משטרה, תפתחי את הדלת', מאיימים עליה", סיפרה המוקדנית לשוטר.

המוקדנית שמרה על קשר עם הילדה עד להגעת כוחות המשטרה: "מתוקה את רואה את הניידת? אני אומרת לשוטר להסתכל למעלה, תסמני לו... הוא ראה אותך מתוקה, הם בדרך". בהמשך היא הרגיעה את הילדה: "מי צועק שם? אל תתייחסי. תסגרי את עצמך בדלת הפנימית עד שאני אגיד לך לפתוח ושאלה השוטרים".

"כשהשוטרים הגיעו הם ראו את החשוד בקומה הרביעית מנסה להיכנס דרך החלון, מכה עם מקל על החלון", סיפר נציג המשטרה בדיון להארכת מעצרו של הפורץ בשבוע שעבר. "כשנשאל לפשר מעשיו, הוא טען שיש לו סכסוך עם בעל הבית והוא בא לגנוב את השתילים על אדן החלון שחשודים כסמים".

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו ביומיים ולאחר מכן הוא שוחרר. המשטרה עצרה גם את אבי הילדה בחשד לגידול, ייצור והכנת סמים מסוכנים. בית המשפט שחרר אותו למעצר בית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר