הרצח פוענח

רצח וגנב יהלומים: מסלול הבריחה של רוצח היהלומן הדתי

בתיעוד הוידאו נחשף מסלול הבריחה של סיאון יאיר בנימינוב, דקות לאחר שרצח את היהלומן הדתי בוריס בוטרשוילי בחודש שעבר: רצח ונסע להצית את הרכב • היהלומים והאקדח נעלמו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אתר Ynet)

המשטרה הצליחה לפענח את רצח היהלומן הדתי בוריס בוטרשוילי שנעדר בחודש שעבר. היום (חמישי) יוגש כתב אישום נגד הרוצח סיאון יאיר בנימינוב, שהודה במעשה. אך למרות הפענוח, כלי הנשק ששימש לרצח ושקית היהלומים שגנב מהמנוח - טרם נמצאו.

בתיעוד וידאו ממצלמות האבטחה, שנחשפו באתר ynet, ניתן לראות את נתיב הבריחה של הרוצח שהגיע עם רכבו של המנוח לעיר לוד, חיפש מקום בכדי לשרוף את הרכב ואז נמלט עם שקית היהלומים.

כפי שפורסם מוקדם יותר, מחקירת המשטרה עולה כי בין בוריס לסיאון התקיימה היכרות רבת שנים, על רקע עסקי בתחום ייצור ומכירת תכשיטים.

ביום היעלמותו, נפגש בוריס עם החשוד בלוד, ומשם נסעו לביתו של סיאון במודיעין. כשהגיעו השניים לחניון הבית, ירה בנימינוב בבוטרשוילי מספר כדורים ורצח אותו.

לאחר מכן, לקח החשוד את גופתו של בוטרשוילי ליער בן שמן, כיסה אותה בגל אבנים והסיע את רכבו של המנוח ללוד, שם העלה אותו באש.

במשטרה מציינים כי פעולות חקירה מהירות של משטרת ישראל הובילו לחקירתו ולמעצרו של החשוד שעתיים לאחר קבלת ההודעה על ההיעדרות. החקירה הובילה את החשוד להודות ברצח ולהצביע על מיקום הגופה, כיממה לאחר שנעצר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ועם גיבוש התשתית הראייתית יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין מעורבותו באירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר