הדור הבא של רחפני משלוחים • צפו בווידאו

יצרנית המטוסים בואינג, השקיעה בחברת Matternet המפתחת כלי טייס בלתי מאויישים לצורכי משלוחי סחורות ומוצרים בסביבה עירונית ובאזורים מאוכלסים בצפיפות (דיגיטל)

(צילום: בואינג)

יצרנית המטוסים המובילה בעולם בואינג, השקיעה בחברת Matternet המפתחת כלי טייס בלתי מאויישים (Unmanned Ariel Vehicle) לצורכי משלוחי סחורות ומוצרים בסביבה עירונית ובאזורים מאוכלסים בצפיפות.

חברת Matternet הייתה הראשונה בעולם לקבל אישור להפעלת רחפנים מסוג זה מעל אזור עירוני ומאוכלס בצפיפות, בשוויץ, 2017. הודות לטכנולוגיה המקדמת של החברה, המספקת פתרון מקצה לקצה ופלטפורמה מבוססת ענן, כל הטיסות עברו בהצלחה, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות, המאפיינים אזורים מאוכלסים בצפיפות. בהמשך, חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם רשות הדואר השווייצרית לצורך שירות משלוחים אווירי של ציוד רפואי לבתי חולים בשוויץ.

בריאן שטלר, מנהל זרוע ההקשעות HorizonX של בואינג אמר כי "הטכנולוגיה של Matternet ורקורד ההצלחות המוכחות של החברה, הופכות פיתוח מורכב של מערכות טייס אוטונומיות, גלובליות ובטיחותיות במיוחד, למציאות ברת השגה. ההשקעה שלנו ב- Matternet תאפשר לה להרחיב את פעילות הפיתוח והיא מחזקת את עמדתה של בואינג כמובילה עולמית בתחום פתרונות עתידיים להובלה אווירית".

אנדראה רופטופולוס, מייסד ומנכ"ל Matternet, אמר: "אנו נרגשים מהשותפות עם חברת בואינג, הנועדה להפוך סוג כזה של תחבור לנורמה מקובלת. בואינג הינה המובילה העולמית בתחום הבטיחות בטיסות מסחריות, וככל שנרחיב את פעילותנו בארה"ב וברחבי העולם, נעבוד יחד עם בואינג כדי להפוך את הדור הבא של רשתות השילוח האווירי למציאות יומיומית".

זרועה ההשקעות HorizonX של בואינג הובילה את סבב הגיוסים דגרת A של Matternet, במסגרתה, גייסה החברה יותר מ-16 מיליון דולר. בסבב הגיוסים השתתפו גם רשות הדואר השוויצרי, קרן ההשקעות של חברת Sony וחברת Levitate Capital.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר