נעמי קצבורג: המחשבות שלך ישנו לך את החיים!

הגוף שלך, הוא בית לנפש שלך והראש שלך הוא אחראי על תפקוד הבית שלך, כל הפקודות לבית מגיעות מהמוח. אז למה.. למה את רוב הזמן תולה תמונות מכוערות בראש שלך? הטיפ הבריא של נעמי קצבורג יעשה לך טוב בנפש (אישה בריאה 2018)

נעמי קצבורג | כיכר השבת |
(צילום אישי )

שימי לב למחשבות שלך, הן עשויות לשנות לך את החיים!

את עומדת בחנות התמונות, מחפשת תמונה מתאימה לפינת הישיבה בסלון, את לא מוצאת תמונה כלבבך, תמונה שתיתן לך השראה, ותוכלי ליהנות ממנה שוב ושוב, אז אולי כדאי להתפשר ולקחת משהו שאת לא אוהבת, העיקר שיהיה משהו על הקיר ואז את מוצאת תמונה שבעיניך היא ממש לא יפה, אפילו מכוערת, אבל היא היחידה שהמחיר שלה תואם את התקציב שלך. האם תקני אותה? האם תתלי בסלון שלך תמונה מכוערת? אני יכולה לנחש שלא תיקני אותה! ברור שלא.

אבל מה אם אומר לך, שלמרות שאת מצהירה שלא תתלי בבית שלך שום תמונה מכוערת, הרי שעשית את זה כבר יותר מפעם אחת. הגוף שלך, הוא בית לנפש שלך! והראש שלך הוא אחראי על תפקוד הבית שלך, כל הפקודות מגיעות מהמוח. אז למה…למה את רוב הזמן תולה תמונות מכוערות בראש שלך?

אני כישלון. אני לא שווה. אני לא טובה. אני פחדנית. אני לא אצליח. הבוס יצעק עלי. אני חוששת שלא אעבור את המבחן. מה אם לא יקבלו אותי לעבודה. אני לחוצה. אני לא יכולה. אני עצבנית. אני לוחמנית. אני חולנית וכו'.

אז מה הקשר בין האמירות האלו לבין תמונות שעל הקיר?

כל אחד יש לו קול פנימי, שמנתח את ההתנהגות והעשייה של האדם, מסיק מסקנות וקובע עובדות על מי שאת.
וכך, אחרי שעשית ופעלת בצורה מסוימת, יש קול פנימי, פרשנות פנימית של מה זה אומר עליך. ואם הגעת למסקנה שאת כישלון, לחוצה, פחדנית, בכיינית או כל תכונה אחרת, זה הפרשנות הפנימית שיוצרת לך הגדרה של מי את. זה לא אומר שזה נכון, אבל זו הפרשנות שלך ועל פי זה את מגדירה את עצמך ובהתאם לתדמית שבנית לעצמך את פועלת, ובוחרת את הבחירות בחיים שלך, גם הבחירות הפחות טובות.

וככל שאת רוצה יותר להיפטר מהתכונה או מהרגש השלילי, הוא מתעקש להישאר יותר ויותר! וכל כך למה? כי מה שאת אומרת לעצמך בקול (או בשיח הפנימי) זה מה שאת רואה. מחשבה יוצרת מציאות. המוח שלנו מתרגם כל אמירה פנימית לתמונה. אם נהיה מודעים לזה, נוכל לשים לב שכולנו פועלים באופן הזה, גם האנשים הריאלים ביותר.

שימי לב! תעשי מבדק קטן, תחשבי על משהו שאת לא רוצה שיהיה נוכח בחיים שלך.

נניח שאת רוצה לרדת במשקל!

אם תאמרי לעצמך אני לא רוצה להיות שמנה, מה שאת רואה במחשבה שלך , זה אותך במלוא גודלך. למה שלא תנסי לומר לעצמך: אני רוצה להיות רזה. שימי לב שכאשר את אומרת כך, זה מה שאת רואה במיצגים הפנימיים שלך, את רואה את עצמך במשקל הרצוי בתוך שמלת החלומות, זו שמחכה כבר 10 שנים בארון, שתצליחי להיכנס בה.

ואם את בן אדם לחוץ, והלחץ גורם לך להתפרצויות, וזה מה שאת אומרת לעצמך: לא רוצה להיות לחוצה! לא רוצה להתפרץ! זה מה שאת רואה במיצגים הפנימיים שלך, את רואה את עצמך איך את נראית ופועלת כשאת לחוצה. נסי במקום זה לומר לעצמך מה את רוצה במקום הלחץ. רוצה להיות רגועה ולהתנהל בנחת, להיות בשליטה עצמית.
שימי לב, כאשר את משנה את האמירה, המיצגים הפנימיים משתנים, וזה כבר יכול להראות אפשרי יותר ויותר.

נאמר: סור מרע ועשה טוב.

לא מספיק להסיר את הרע אלא צריך לעשות טוב במקומו. המוח שלנו לא יכול לחשוב שתי מחשבות בו זמנית!! ולכן אם את רוצה להסיר תמונה מכוערת - מחשבה מכוערת, את צריכה להכניס במקומה מחשבה טובה. כשרוצים להכניס טוב לחיים, צריך לחשוב על הטוב הזה. לדמיין אותו שהוא כבר בדרך לכאן.

כל ההמצאות הכי גדולות הגיעו מחזון, מלחלום את זה, מלראות את זה במייצג הפנימי. אי אפשר להשיג משהו שאת לא חולמת עליו, שהוא בכלל לא נמצא במפה הפנימית שלך. אי אפשר היה לבנות מטוס, אם לא החלום לעוף כמו ציפור ממקום למקום. אי אפשר היה להמציא את הטלפון הנייד לולא השאיפה, להיות נגיש וזמין כל הזמן. כדי להשיג יעדים, צריך לחלום אותם! זה מתחיל בשאיפה, באמירה, במחשבה - המחשבה סופה שיוצרת מציאות. טובה יותר או פחות, תלוי במה את מתמקדת. בשלילי או בחיובי.

אז מי שיש לו נטייה לפסימיות, באופן טבעי הוא אדם פחות שמח. האופטימיים, אלה עם החשיבה החיובית, הם אלה ששמחים ולא כי הכל טוב להם בחיים, אלא כי הם מתמקדים בחיובי. אדם חיובי הוא יותר חיוני. ואם את פסימית, או שאת אופטימית אבל האמירות שלך הן על דרך השלילה, של מה את לא רוצה בחיים, אז אפשר לשנות גישה, לתרגל את זה ולחוש את הנינוחות, השמחה, האנרגיה והחיוניות שזה מכניס אל החיים.

חשיבה חיובית = שמחה = בריאות = הגשמה!

נסי לנכס לעצמך גישה חיובית. כשאת רוצה לשחרר דברים מעיקים מהחיים שלך (פחד, לחץ, כעס וכדו') התמקדי במה שאת רוצה להכניס לחיים שלך! (רוגע, שלווה, שליטה עצמית). מה שאת אומרת לעצמך (הקול הפנימי) זה מה שאת רואה במחשבה שלך (הכוח המדמה). בדיוק כמו שלומדים לכתוב, להקליד בשיטה עוורת, לנגן, לכדרר וכו', ככל שמתאמנים יותר ויותר זה הופך עם הזמן לפעולה אוטומטית.

הטיפ הבריא שלי: התרגלי לחשוב/לומר מה שאת רוצה להכניס אל החיים שלך, ועם הזמן החשיבה החיובית תהיה פעולה אוטומטית. תהפוך לטבע שני שלך, ובעזרת ה' תוכלי לראות שעם הזמן יותר ויותר דברים טובים יכנסו אל החיים שלך. ותתחילי לחוש שהשמחה נוכחת הרבה יותר, בחיים שלך.

נעמי קצבורג מומחית לשינוי, העצמה וריפוי דרך תת מודע

כנס הבריאות הדיגיטלי 'אישה בריאה' - 11.7.18 יום רביעי כ"ח תמוז

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית