כפר יונה

כתב אישום נגד השכן של ההוסטל: הטריד את הדיירים

כתב אישום הוגש נגד תושב כפר יונה המתגורר בסמיכות להוסטל המשמש כמרכז תעסוקה לחוסים אוטיסטים, על שתקף דיירים והפר צו למניעת הטרדה מאיימת שהוצא נגדו (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

לפני למעלה מתשעה חודשים, בחודש ספטמבר 2017, התקבלה לראשונה תלונה במשטרה על איומים שהופנו כלפי מנהל הוסטל ברחוב סיגלון בכפר יונה. החשוד שאיים על המנהל, הוא שכן הגר בסמיכות להוסטל, שאיים כי יתקוף אותו ויירה בו, זאת, על רקע חוסר שביעות רצונו של החשוד בשהות דיירי ההוסטל במקום.

מספר חודשים לאחר מכן, הגיע החשוד לגדר המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל וצעק לעבר הדיירים שנמאס לו לשמוע אותם צועקים. בהמשך, תקף אותם והשפריץ עליהם בצינור מים.

מנהלי ההוסטל פנו לביהמ"ש בבקשה להוצאת צו נגד החשוד ואכן לפני שלושה חודשים הוצא צו למניעת הטרדה מאיימת, האוסר על החשוד להטריד את דיירי ההוסטל, בכל דרך ובכל מקום, לאיים עליהם, לבלוש אחריהם וכו'.

כעבור חודש, הניח השכן מערכת שמע על החומה המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל והפעיל אותה בשמע חזק, אשר הקשה מאוד על העבודה עם הדיירים בהוסטל ובכך למעשה הפר את הצו.

בחלוף שבועיים, החשוד הפר בשנית את הצו בכך שהניח במרפסת ביתו רמקולים שחוברו למערכת שמע והפעיל אותם כך שבקע מהם רעש חזק מאוד. הדבר גרם לחוסר שקט אצל דיירי ההוסטל ויתירה מכך, גרם להפרה נוספת של הצו ע"י החשוד.

בעקבות האירוע האחרון שאירע אתמול, נעצר החשוד והיום הוגשו נגדו כתב אישום, המכיל את ארבעת אישומי האלימות והפרות הצו, כמו גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר