הוגש כתב אישום

3 מטפלות מואשמות בהתעללות בפעוטות

עוד כתב אישום מזעזע על התעללות בפעוטות, כנגד שלוש מטפלות תושבות פתח תקווה. השלוש על פי כתב האישום הכו את הפעוטות, חבטו אותם במזרונים ונהגו באלימות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום מזעזע לבית המשפט השלום בפתח תקווה נגד שלוש מטפלות בפעוטות: ויקטוריה קובטקו, קטרינה קיריליוק ופולינה זבגורודני, כולן תושבות פתח תקווה, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי והתעללות בקטין או חסר ישע. הפרקליטות ביקשה לאסור את המשך העסקתם בעבודה.

לפי כתב האישום, השלוש עבדו כסייעות בגן ילדים בפתח תקווה וטיפלו בפעוטות בני 3 חודשים לשלוש שנים. בכתב האישום נטען כי בשנים 2018-2015 הן תקפו את התינוקות בכך שסטרו בפניהם, נענעו אותם, דחפו את ראשם, היכו אותם ואחזו בהם בכוח בגופם.

על פי כתב האישום, באחת ההזדמנויות דחפה קובטקו את ראשו של אחד התינוקות לאחור והאכילה אותו בכוח, וכן דחפה בקבוק לפיו והחזיקה אותו מהמצח בחוזקה, על מנת שישתה מהבקבוק.

במקרה אחר, קיריליוק הבחינה בתינוקת שנמצאת בלול, אך אינה ישנה, ניגשה אליה והכתה בראשה בחוזקה עד שראשה של התינוקת פגע בסורגי הלול. קיריליוק דחפה את ראשה של התינוקת אל תוך המזרן, וכן הטיחה את גופם של שני תינוקות אחרים אל המזרן והכתה בראשם. זבגורודני נאשמת, בין היתר, כי הכתה במספר הזדמנויות בפניהם ובידיהם של תינוקות וכי הרימה תינוקות בזרועם והטיחה את גופם על הרצפה או על ספסל נמוך.

באחד המקרים נאשמת קובטקו כי הטיחה את גופו של אחד התינוקות אל תוך המזרן בלול והכתה בראשו. כשניסה התינוק להתרומם, קובטקו הטיחה את גופו אל מזרן הלול והניחה עליו שמיכה אשר כיסתה חלק מפניו. לאחר שהתינוק התרומם למצב עמידה בתוך הלול, קובטקו הרימה אותו בעודה מחזיקה בצווארו, הטיחה אותו אל תוך מזרון הלול והכתה אותו בראשו מספר פעמים.

לאחר מכן כיסתה קובטקו את כל גופו של התינוק בשמיכה וטלטלה בחוזקה את הלול. לאחר שניסה התינוק להתרומם פעם נוספת, כאשר ראשו מכוסה בשמיכה, קובטקו טלטלה את הלול והכתה אותו בראשו, הטיחה את ראשו של התינוק בסורגי הלול והמשיכה לנענע את הלול בו שוכב התינוק בחוזקה כך שהתינוק נע מצד לצד בתוך הלול. לאחר מכן, הטיחה את גופו של התינוק שוב אל תוך המזרן ונענעה את ראשו.

כתב האישום מוגש ברקע שורת מקרים דומים ,שעליהם דווח בשבועות האחרונים, אחד מהם אף הסתיים במותה של הפעוטה יסמין וינטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר