גיבוי לדרעי

הגר"ש כהן: "היום הלכו להפגנות, מי מתיר להם לפלג? מסכנים"

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, במתקפה חריפה נגד כינוס הרבנים הספרדים בסמוך לציון מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: "אם בגללם ש"ס תרד, הם עתידים לתת את הדין" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן, פלאש 90 )

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, במתקפה חריפה נגד כנס הרבנים הספרדים המתקיים הערב (שני) בציון מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

במהלך כנס רבנים מהעולם, שמתקיים בכותל המערבי, תקף הגר"ש כהן: "הרבה צועקים, כמו היום שהלכו להפגנות הללו. מה זה השטויות האלו? מי מתיר להם לפלג את עם ישראל? אם בגללם ש"ס תרד, מסכנים, הם עתידים לתת את הדין למעלה בשמים!".

חכם שלום הוסיף: "הקב"ה זיכה אותנו שתנועת ש"ס תמיד עשתה רק איך שמדריכים אותה. אני מקנא ברב דרעי. ממש מקנא בו. הוא חכם גדול אבל מעולם לא עשה בלי להתייעץ ובלי שיורו לו איך לעשות. לא כולם ככה. אשריו ואשרי חלקו".

נשיא המועצת הכריז: "אין דבר שהרב דרעי עושה שאני לא יודע. כל מה שעושה הוא על פי דעתי. מה אני ומה חיי. הקב"ה הטיל עלי את העול הזה של ש"ס מיסודו של מרן רבי עובדיה. איך אתה בא ומפלג וגורם לפירוד?".

יצוין כי בשעה זו מתקיימת העצרת ראשי ישיבות ספרדים בראשות ראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי משה צדקה. בימים האחרונים חזרו בהם מספר רבנים בכירים מהקריאה להשתתף בעצרת, והכריזו כי הם כפופים לדעת הגר"ש כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר