מים יקרים

לקוחות "תמי 4" חויבו כפול במשך 3 שנים

לקוחות של חברת 'תמי 4' גילו לתדהמתם כי בשל טעות במערכת הם משלמים סכום שנתי כפול על חלפים מיותרים. הסכום הוחזר רק לאחר התערבות תקשורתית (צרכנות נבונה)

מכשיר תמי 4 (צילום: יח"צ תמי 4)

לקוחות של בר המים 'תמי 4', קיבלו בטעות מוצרים כפולים שלא נזקקו להם וחויבו בתשלום כפול. בחברה סירבו בתחילה להשיב להם את כספם ורק לאחר התערבות תקשורתית הושב הכסף.

מדובר בנורות של שירות המים של 'תמי 4' מבית 'שטראוס מים', על פי הכתבת יעל געתון מ'וואלה', הזוג לנקרי מהמושב גן נר שבגלבוע, חויבו בשל טעות במערכת, במשך שלוש שנים סכום שנתי נוסף של 246 שקל על נורה למכשיר לה לא נזקקו.

לאחרונה שמו לב בני הזוג לחיוב הכפול וכשפנו לחברה נוכחו לדעת, כי כבר שלוש שנים שהם מחויבים על מוצרים שאינם זקוקים להם. הזוג פנה לחברה ונענה, כי למרות שאכן מדובר בטעות הם לא יקבלו את כספם חזרה, כיוון שבינתיים עשו שימוש בנורות הכפולות שהוחלפו במכשיר, למרות שבפועל עדיין היו טובות.

לטענת הזוג, הם לא שמו לב כמה זמן עבר ובכל פעם שקיבלו נורה חדשה החליפו אותה, כשהם משליכים את הנורה הישנה, שלמעשה מתברר שעדיין הייתה טובה.

בחברה הודו, כי מדובר בבאג במערכת שחייב את הסכום הכפול את בני הזוג, אך הטילו על הלקוחות את האחריות לבדוק את חשבונם ולוודא כי הסכומים אכן תקינים. הלקוחות טענו להגנתם, כי כיוון שמדובר בחיוב שנתי ולא חודשי קשה לעקוב אחריו ולכן הם לא שמו לב.

הלקוחות הזועמים החליטו להתנתק מהשירות ורק לאחר פניית כתבת וואלה לחברה, הוחזר לבני הזוג הסכום במלואו - כ-680 שקל, בגין חיוב כפול לאורך שלוש השנים האחרונות.

מחברת שטראוס מים נמסר בתגובה ל'וואלה': "עקב תקלה פנימית, הלקוח חויב עבור נורות שלא היה צריך להיות מחויב עליהן. אנו מתנצלים ודאגנו כבר לזכותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר