שב לזירת ה...

בתשואות וכבוד: כך התקבל אזריה בחברון • צפו

לוחם כפיר לשעבר אלאור אזריה, שהשתחרר מבית הכלא לאחר ריצוי עונש המאסר על כך שהרג מחבל מ נטרל בחברון, חזר היום לביקור בעיר האבות - והתקבל בכבוד רב. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קבלת הפנים לאלאור אזריה (צילום: חברים לשעת צרה)

"החייל היורה" אלאור אזריה, שהשתחרר לאחרונה בתום ריצוי מאסרו על הריגת המחבל הפצוע, חזר היום (שלישי) לחברון, העיר בה התרחשה התקרית.

אזריה, שהפך במהלך המשפט הצבאי המסוקר שנערך לו למושא להערצה בקרב חוגי הימין, התקבל בתשואות ובכבוד רב על ידי בני הישוב היהודי בחברון.

במהלך הביקור פגש אזריה גם את עופר אוחנה, מי שהעיד לטובתו מול השופטים הצבאיים בתור איש הצלה מחברון שהיה מהראשונים להגיע לזירת הפיגוע, ואמר לו: "זו זכות שלי לפגוש אותך, בתור תושב שמגדל את הילדים שלו פה, שמאמין שבזכות חיילים גיבורים כמוך שהורגים כל מחבל שרק מעיז להתקרב לחיילי צה"ל או אלינו, הערבים פה מבינים טוב מאוד עם מי יש להם פה עסק".

אוחנה אמר לו עוד: "אמנם שילמת מחיר כבד כי המערכת קצת השתפנה, אבל אני אומר לך שהילדים שלנו מעריכים את זה והתושבים פה מעריכים את זה ומבינים שאתה סיכנת את החיים שלך כדי להציל כמה שיותר יהודים פה. כל מחבל שמעיז לבוא ולהתקרב לחיילי צה"ל צריך לחטוף כדור בראש ולמות כמו כלב שלא יעיז לחשוב לבוא ולהילחם בנו".

"אנחנו לא משפיעים על חיילי צה"ל כי הם יודעים את האמת", הוסיף אוחנה, המפעיל פינה חמה לחיילים המשרתים בחברון, בהתייחס לטענות השמאל הקיצוני כי תושבי חברון משפיעים על החיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר