לשכה להשכיר

להשכרה ב-Airbnb: הלשכה של יאיר לפיד

לפני יומיים, נתגלתה על דלת לשכתו של לפיד בכנסת מודעה שעוררה עניין רב, בה נכתב בהלצה כי לשכתו של לפיד עומדת להשכרה. היום היא מצאת את דרכה לאתר Airbnb (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

ח"כ יאיר לפיד ידוע בהיעדרויותיו הרבות ממשכן הכנסת. בשנת 2016 נקנס לפיד ב-6,000 ש"ח על שנעדר מ-32 ישיבות בכנסת - 8 מעל המותר. בשנת 2017, מוקם לפיד בתחתית הרשימה של שיאן הנוכחים בכנסת, במקום ה-108 עם 276 שעות בלבד בכנסת - את הנתונים הללו פרסם מיזם "מאה ימים של שקיפות" אותו מוביל העיתונאי תומר אביטל.

השבוע, אביטל לקח את נושא ההברזות של לפיד קדימה. לפני יומיים, נתגלתה על דלת לשכתו של לפיד בכנסת מודעה שעוררה עניין רב, בה נכתב בהלצה כי לשכתו של לפיד עומדת להשכרה, וזאת בכדי ללעוג ללפיד על היעדרויותיו הרבות.

במשך כיממה לא היה ברור מי אחראי לכך, אך אתמול העלה אביטל פוסט בו "הודה" כי הוא זה שתלה את המודעה. "מנסים לחסוך עלויות לכנסת", כתב אביטל בפוסט. "ולהשכיר את לשכת שני החדרים של שיאן ההעדרויות לפיד. יבורך מי שייתן יד ויעלה מודעה באירביאנבי (אתר להשכרת דירות וחדרים ברחבי העולם. י.ט.)".

(מתוך הפייסבוק של תומר אביטל)

היה מי שלקח את התעלול של אביטל ברצינות, והעלה את "השכרת הדירה" לאתר אירביאנבי תחת הכיתוב "לשכה להשכיר בכנסת". בפוסט שהעלה אביטל מאוחר יותר כתב כי "תומכי יש עתיד רבים כתבו לי שהמעשה מביש, אך תראו בעצמכם את תגובת לפיד למטה. אפילו יש לו חוש הומור".

ואכן, החשבון הרשמי של יאיר לפיד הגיב לפוסט של אביטל וכתב: "דווקא מצחיק". את כל התקרית סיכם אביטל במילים "היינו משועממים אתמול בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר