פרסום ראשון

הגר"ב סולובייצ'יק וליצמן נועדו על יוסי דייטש

לקראת הכרזתו של יוסי דייטש בשבועיים הקרובים, בשאלת התמודדותו לראשות העיר ירושלים, הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, נפגש בסוף השבוע עם סגן השר יעקב ליצמן בעניין (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוסי דייטש (צילום: חיים גולגברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: לקראת הכרזתו של סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש בשבועיים הקרובים, בשאלת התמודדותו לראשות העיר ירושלים, חבר ועדת הרבנים של 'דגל התורה', הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, נפגש בסוף השבוע עם סגן השר יעקב ליצמן, כך נודע ל"כיכר השבת".

הרב סולובייצ'יק וליצמן דנו באפשרות של תמיכה חרדית משותפת ביוסי דייטש לראשות העיר.

ל'כיכר השבת' נודע כי באם לא יחולו שינויים, הרי שיוסי דייטש יכריז על התמודדותו לראשות העיר ירושלים מיד לאחר תשעה באב.

לאחר הכרזתו, בכירי המפלגות החרדיות צפויים להצהיר בגלוי כי ראש עיר חרדי חשוב ונצרך בירושלים, זאת למרות שמאחורי הקלעים חלקם פועלים עבור מועמדים אחרים.

דייטש, לא צפוי להמתין לתמיכת כל הציבור החרדי בו ויכריז על ההתמודדותל תוך ציפייה שהצעד יגרום למפלגות להכריז על תמיכה בו.

הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, המיודד עם יוסי דייטש, הבהיר לליצמן בפגישתם בסוף השבוע כי בהליכה חרדית משותפת הרי שיש סיכוי להמליך ראש עיר חרדי בירושלים.

ל'כיכר השבת' נודע כי במידה ו'דגל התורה' תודיע על תמיכה ביוסי דייטש הרי שקיים סיכוי כי יו"ר ש"ס אריה דרעי, שתמיכתו במשה ליאון ידועה, עשוי אף הוא לשנות את דעתו ולתמוך בדייטש לראשות העיר.

איש "הפלג הירושלמי" יהושע פולק הצהיר אף הוא מספר פעמים כי "הפלג" עשוי לתמוך במועמד חרדי. פולק אף הזכיר במפורש את שמו של דייטש ואמר כי הוא ראוי לכהן כראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר