גם לא גנרלים

סקר חדש: אף אחד לא מצליח לנצח את ביבי

לא מעט יועצים יושבים ודנים כיצד להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגתו מהשלטון, אך סקר חדש מעלה שוב כי הסיכוי לכך נמוך. גם במצב בו כחלון, אשכנזי ולפיד מתאחדים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

יועצים רבים יושבים ודנים כיצד ניתן להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו מתפקידו. מעלים אפשרויות רבות, חיבורים בין יריבים, העיקר לנצח את 'הליכוד'. אך סקר חדש מוריד מסדר היום אפשרות מרכזית נוספת.

מסקר 'פאלנס' עבור את 'וואלה' עולה, כי במצב בו יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, יו"ר 'כולנו' משה כחלון והרמטכ"ל לשעבר גבאי אשכנזי מתאחדים תחת מפלגה אחת, הרי שהם יזכו ב - 29 מנדטים. אך, בנימין נתניהו בראשות 'הליכוד' ימשיך להוביל עם 31 מנדטים. מי שדווקא מתרסק הוא יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי שצולל ל - 8 מנדטים בלבד.

'הבית היהודי' דווקא מתחזקת מעט ל - 10 מנדטים, 'יהדות התורה' מתחזקת ל - 8 מנדטים, מר"צ עם שבעה מנדטים, 'ישראל ביתנו' נחלשת ל - 5 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי ומפלגה חדשה בראשות אורלי לוי אבוקסיס על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

על פי הסקר, במצב בו גבאי אשכנזי מתמודד לבדו במפלגה עצמאית, הרי שהוא יזכה ב - 6 מנדטים בלבד. 'הליכוד' שוב מוביל עם 32 מנדטים. 'יש עתיד' נחלשת ל - 15 מנדטים. 'המחנה הציוני' עם 10 מנדטים.

בתוך כך, במהלך ישיבת ראשי הקואליציה הבוקר (ראשון), התבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו כי: "רוצה ללכת עם הקואליציה כמעט עד סוף הקדנציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר