שודדת ה'טודו בום'

השודדת: "הידרדרתי לתהום, אבל אני רוצה להשתנות"

יובל מוצפי, שהואשמה במעשי שוד עם בן זוגה, בר בן-סעדון תחת הכינוי שודדי ה'טודו בום', אמרה בביהמ"ש כי היא מעוניינת לתקן ולסייע לנערות במצוקה כקצינת מבחן (בארץ)

השודדת (צילום: ליהי קרופניק, ynet)

זוג העבריינים מראשון לציון המכונים "שודדי הטודו-בום", שהורשעו ב-2017 על סדרת מעשי שוד של סניפי בנקים, הופיעו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

יובל מוצפי בת ה-19 ובן זוגה, בר בן-סעדון בן ה-26, הם החשודים בגניבת כ-400 אלף ש"ח ממעשי השוד. את הכסף ניצלו, כך על פי החשדות, לרכישת סמים.

לפי vדיווח ב-ynet, מוצפי סיפרה בבית המשפט על ילדותה הקשה והידרדרותה לפשע. לדבריה, "עברתי ילדות לא קלה עם קשיים רבים. איבדתי את כל ערכיי. טעיתי טעות גדולה. אני לוקחת אחריות". היא הוסיפה כי התנתקה מהוריה לאחר שהכירה את בן זוגה, "האמנתי שאני מסוגלת להתקיים ללא הוריי אבל התבדיתי".

מוצפי הוסיפה, "אני הולכת לעשות שינוי מקצה לקצה. אני רוצה להחזיר את השליטה לחיי". לדבריה, היא התחילה ללמוד בפרויקט לסיוע לנערות במצוקה, ומקפידה להגיע לכל פגישה וטיפול. "הבנתי מה אני רוצה לעשות בחיי: להיות קצינת מבחן ולתת אנשים הזדמנות ולהשתנות. אני מרגישה שאני תורמת המון לנערות. למדתי להקשיב למשפחתי ולשים לעצמי גבולות. הבנתי שחיי בסך הכול בידיים שלי".

"חזרה לכלא מפחידה אותי מאוד", אמרה מוצפי בבית המשפט. "חוויותיי שם הן צלקת עמוקה. אני עוברת הליך שיקום שעושה לי טוב. פעם ראשונה שאני מרגישה שיש לי תכלית. אני מצטערת כל יום ויום על מעשיי ומבקשת הזדמנות לעתיד טוב יותר. אני צעירה ורוצה לעלות על דרך המלך".

נגד בני הזוג מראשון לציון שכונו "שודדי הטודו בום" בשל המסרונים ששלחו בהם סימנו כל שוד מוצלח במילים 'טודו בום', הוגש ב-2017 כתב אישום על סדרת מעשי שוד שביצעו בסניפי בנק ודואר באזור המרכז. מהפרקליטות נמסר אז כי הצעיר מואשם ב-10 מעשי שוד בנסיבות מחמירות ובעבירות נוספות, ובת זוגו בת ה-19 מואשמת בשוד בנסיבות מחמירות, סיוע לשוד וקשירת קשר לביצוע פשע, אך בתחילת השנה נחתם הסדר טיעון בין בני הזוג לפרקליטות, הסכם שכתוצאה ממנו הושגה הקלה בהרשעת השניים.

כזכור, בחקירה התגלה עוד, כי יובל מוצפי היא שביצעה "הכנת שטח" לפני כל שוד לרבות כניסה לסניפי הבנק, בדיקת רמת האבטחה, צילום הסניף והעברת המידע לבן זוגה לקראת מעשי השוד אותם ביצע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר