אירוויזיון בירושלים?

עיריית ירושלים דרשה: ללא חזרות בשבת

בפגישה שנערכה בין אנשי תאגיד השידור הציבורי לבין עיריית ירושלים, דרשו הנציגים כי אם התחרות תתקיים בירושלים, לא יתקיימו חזרות בשבת, כך על פי הדיווח ב-ynet (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הארנה בירושלים (צילום: משרד המהנדסים מרגוליס-ברוס)

תחרות האירוויזיון שאמורה להתקיים בשנה הבאה בישראל מעוררת מתיחות רבה בשל החשש שהיא תתקיים בבירה ותגרום לחילולי שבת נרחבים. על פי הדיווח הראשוני ב-ynet, נציגי תאגיד השידור הציבורי ערכו פגישה ראשונה עם עיריית ירושלים בשאלת קיום האירוויזיון בבירה בסוף השבוע שעבר.

על פי הדיווח, נציגי העירייה ביקשו מהפקת האירוויזיון בישראל "שלא לחלל את השבת במסגרת ההכנות לתחרות, ובקיום התחרות עצמה", כך על פי גורם בעיריית ירושלים שנכח בפגישה. גורם אחר הוסיף כי הצורך בשמירת השבת הוא "צורך ישראלי שלא כולל רק את עיריית ירושלים".

על פי הגורם, נציגי התאגיד השיבו כי אין הדבר תלוי בהם, אלא בהחלטת איגוד השידור האירופי. כידוע, לפני האירוע מתקיימים מספר חזרות כשהמרכזית שבהן אמורה להתקיים בליל שבת שלפני קיום התחרות תוך חילול שבת נרחב זאת מלבד אירועים נוספים באותו השבוע שרחוקים מאד מאווירתה של ירושלים.

עוד נודע כי המיקום שנציגי עיריית ירושלים הציעו לקיום תחרות השירה האירופית בעיר הוא היכל הארנה, שמכיל כ-11 אלף מקומות ישיבה. זאת למרות, שעל פי הדיווחים, המקום היחיד בישראל שבאמת עונה על הדרישות, הוא גני התערוכה בתל אביב.

מעיריית ירושלים נמסר, כי הם אינם מתייחסים לעניין האירוויזיון בתקשורת. מכאן נמסר: "בימים אלו אנו נערכים להפקת האירוויזיון בישראל. אנו בעיצומו של התהליך ומידע מדויק יימסר בבוא הזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר