השיטה נחשפה?

היועץ של ליברמן הוקלט: "נחדיר לביבי שאלקין עושה דיל"

ישראל ביתנו לא מעורבת במירוץ של משה ליאון לראשות העיר ירושלים? בהקלטה חדשה נשמע אבי אבוחצירא, יועצו של אביגדור ליברמן, מציע: "להחדיר לנתניהו שאלקין עושה דיל" (חדשות,מוניציפלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ליברמן וליאון. משתפים פעולה? (צילום ארכיון: Flash90)

ב'ישראל ביתנו' הכחישו לא אחת טענות למעורבות בהתמודדות הנוכחית של משה ליאון לראשות העיר ירושלים, כאשר במקביל, גם ליאון עצמו התנער מסיעתו של ליברמן, אולם הערב (שני) נחשפה בחברת החדשות הקלטה שמראה את הדברים באופן אחר.

בהקלטה, שנשלחה בשוגג לקבוצת וואטסאפ של פעילי ליכוד, נשמע יועצו הבכיר של שר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, כשהוא תוהה כיצד לפגוע במועמד המתחרה זאב אלקין.

אבוחצירא, מימין (Flash90)

בשיחה, נשמע אחד הנוכחים חושש מתמיכה פומבית של נתניהו באלקין - מה שיפגע בליאון במגזר החרדי, ויגרון לליצמן "לחשוב פעמיים". אבוחצירא, בתגובה, אמר: "נמשוך זמן, ובינתיים נחדיר לביבי לראש שאלקין עושה דיל על הראש שלו".

לפי עמית סגל שחשף את ההקלטה, אבוחצירא לחץ בטעות על כפתור ההקלטה במכשיר הנייד שלו ושלח את השיחה הזו מבלי כוונה לקבוצה 'הליכוד חזק בשטח'. הוא אמנם מחק לאחר מכן את ההודעה, אך מישהו כבר הספיק להוריד את הקובץ.

ישראל ביתנו הגיבה לחברת החדשות ומסרה כי "מדובר בשיחה חברית בזמן צפיה במונדיאל". ליאון מסר: "מוזר שאתה מתעניין בשיחה חברית בזמן צפיה במונדיאל ולא בדיל הבעייתי ברקת-אלקין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר