החסידים מתבצרים

החוף הנפרד באשדוד: רב העיר לצד אבי אמסלם

הסאגה סביב החוף הנפרד באשדוד שלוותה במאבק בראש העיר נמשכת, וכעת רב העיר, הגאון רבי יוסף שיינין, מתייצב לצד סגרה"ע אבי אמסלם ומבהיר כי החוף מותר לרחצה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שלט חדש בחוף הנפפרד (באדיבות המצלם)

הסאגה סביב החוף הנפרד באשדוד שלוותה במאבק בראש העיר יחיאל לסרי נמשכת. רב העיר, הגאון רבי יוסף שיינין, מתייצב לצד סגן ומ"מ ראש העיר אבי אמסלם ומבהיר כי החוף הנפרד מותר לרחצה.

את תמיכתו הביע רב העיר האשכנזי, הגר"י שיינין אמש (שלישי) במעמד חלוקת תעודות למחזור נוסף של תלמידים שסיימו קורס בהצלחה ב'מרכז ללימודי מקצוע' בעיר. בעיצומו של האירוע עלה הרב יוסף שיינין, לנאום, אלא שאז הוא בחר להרעיף שבחים ולהביע תמיכה נחרצת במהלכים אותם מוביל הנציג הספרדי הבכיר שהשתתף במעמד.

הרב שיינין פנה אל מ"מ רה"ע אשדוד אבי אמסלם ואמר: "כל הכבוד לך רבי אברהם, על הכשרת החוף למען הציבור החרדי בעיר. נציג ציבור למופת".

נזכיר כי בתקופה האחרונה ישנה סאגה בלתי נגמרת סביב החוף הנפרד באשדוד, כאשר בד"צ רבני הקריות של אגודת ישראל בעיר פרסם איסור לרחוץ בחוף בשלב זה, בעקבות ליקויים שונים, לטענתם, שעדיין לא תוקנו, כאשר מנגד טוענים גורמים בכירים בעיר שמדובר בעיקר בגחמות של עסקונה המנסה לשלוט על כל מהלך בעיר דרך רבני הקריות, וטובת הציבור וודאי שלא מעניינת אותם.

אמסלם והרב שיינין, אתמול (צילום: יוסי לוי)

אל תוך הקלחת הזאת החליט לקפוץ מ"מ רה"ע מטעם ש"ס אבי אמסלם שהחליט לשים סוג לסאגה המתמשכת הנשלטת על ידי גורמים חסידיים בעיר והביא לסיור בחוף הנפרד את חבר בית הדין הרבני הגדול בירושלים, הרב ציון בוארון, שעקב בעצמו אחר השינויים שבוצעו והעניק את כשרותו למקום.

מהלך זה שהתקבל אצל ציבור התושבים כמים קרים על נפש עייפה, נתקל כמובן בהתנגדות מיידית מצד אותם גורמים אשר ניסו להכפיש את אמסלם.

כעת, לאחר תמיכתו של הרב שיינין, אומרים גורמים בעיר כי "אין ספק שזוהי אמירה בעלת משמעות, המעניקה גיבוי מלא למהלך אותו הוביל אמסלם, למרות שבד"צ רבני הקריות עוד לא אמר את מילתו האחרונה בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר