ירושלים

נפל לבור באתר בנייה - העירייה תפצה ב-380 אלף שקלים

צעיר שנפצע בשנת 2005 לאחר שמעד סמוך לגינת משחקים בירושלים, יפוצה על ידי העירייה למרות שלא היא בעלת האתר - זאת מכיון שלא תיחמה את האזור בשילוט (חוק ומשפט)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ילד שנמלט מגן משחקים בעקבות קטטה עם חבריו, מעד ונפל לתוך בור באתר בנייה סמוך. היום, 13 שנה לאחר מכן, תפצה אותו העירייה בכ-380,000 שקלים, כך פורסם ב-Ynet.

התובע סיפר בבית המשפט השלום בירושלים, כי בילדותו כאשר שהה בגינת המשחקים בבירה, נקלע לויכוח עם קבוצת ילדים ובעקבותיה החליט להימלט. אלא שהמנוסה הסתיימה בכי רע: הוא נפל לתוך בור בעומק חמישה מטרים, ובעקבות כך שבר את רגלו ונפתע בראשו, כאשר עד היום הוא מוגבל בפעולות שגרתיות.

עיריית ירושלים טענה מנגד, כי הבור נחפר בצורה לא חוקית וכי שלחה פקחים עם דוחות כדי לטפל במפגע. יודגש כי האתר היה בבעלות פרטית, ולא בבעלות העירייה.

אך השופט מוחמד חאג' יחיא קבע כי העירייה תשלם לתובע פיצויים בגובה 380,000 שקלים, בגין הפגיעה בכושר ההשתכרות, הכאב והסבל, עזרת הזולת, הוצאות רפואיות וניידות. בנוסף תשלם העירייה טרחת עו"ד והוצאות משפט. השופט נימק את פסק הדין, בעובדה שהעירייה הייתה מודעת לקיומו של הבור, ולא דאגה לגדר את המקום או להציב שלטי אזהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר