דרמה בדיון

בית המשפט שחרר את הקטין מפרשת דומא

בית המשפט המחוזי בלוד הורה לשחרר את הקטין העצור בחשד למעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא. סמוטריץ': "בית המשפט מתחיל היום בתיקון עוול קשה" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אביו הנרצחים בדומא, הבוקר בבית המשפט (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

בית משפט המחוזי בלוד הורה הבוקר (חמישי) לשחרר למעצר בית את הקטין העצור בחשד למעורבות בפרשת רצח בני משפח דוואבשה בדומא. השופט מי קובו קיבל בקשת פרקליטיו עורכי הדין עדי קידר מארגון חוננו ועו"ד ציון אמיר.

כמו כן, הוצא לקטין צו איסור יציאה מהארץ וההחלטה לשחרורו למעצר בית תתעכב עד לתחילת השבוע הבא, וזה לבקשת הפרקליטות ששוקלת לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', שנכח בדיון, אמר לאחר החלטה: "בית המשפט מתחיל היום בתיקון עוול קשה, מהקשים וחמורים בתולדותיה של מדינת ישראל, שהמדינה עוללה לקטין הזה ולמשפחתו. העובדה שהוא מוחזק כבר למעלה משנתיים וחצי בתנאים גרועים מאלה שמוחזקים בהם מחבלי חמאס היא תוצר של מלחמת אגו של פרקליטות המדינה והחטיבה היהודית בשב"כ ששמו את כל יוקרתם על כתפיו ועל כתפי משפחתו.

"גם התנהלות פרקליטת מחוז מרכז בדיון היום היתה שערורייתית וחסרת אח וריע גם לא בדיונים הנוגעים לעבריינים כבדים ולמשפחות פשע. אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה להתערב סוף סוף בתיק הזה ולהפסיק את מחול השדים שפוגע אנושות במעט מאוד האמון שעוד נשאר לציבור במערכת אכיפת החוק".

כזכור, לפני כחודש, בית המשפט הכריע כי הודאות שני הנאשמים בפרשה שנגבו באמצעות עינויים ייפסלו. ההודאות האחרות ייתקבלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר