הקרב על השבת

משה ליאון: "מתחם התחנה צריך לעבוד לפי הסטטוס קוו"

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון מתייחס לראשונה בצורה ברורה לפתיחת מתחם התחנה בשבת ואומר כי המתחם צריך לעבוד לפי חוק ולפי הסטטוס קוו הנהוג בעיר • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ירו-שלם)

סאגת פתיחת מתחם התחנה הישנה בירושלים, בשבת קודש, מלווה את מערכת הבחירות בירושלים מתחילתה. המועמדים לראשות העיר התחבטו בתקשורת בסוגיה הרגישה וכשזו הגיעה לישיבת מועצת העיר - המבטים הופנו לעבר מקומו של משה ליאון שנותר ריק בדיון הראשון, ובדיונים נוספים היה נראה כמי שמסרב לענות בצורה ברורה.

כעת, יוצא משה ליאון ומבהיר את דעתו: "פתאום הנושא עולה לפני הבחירות, המתחם צריך לעבוד לפי חוק ולפי הסטטוס קוו הנהוג בעיר, אני נגד מסחר בשבת בכל המקומות בעיר, מסעדות מי שרוצה שיפתח, אי אפשר לאסור עליהם, כן".

יצוין כי בראיון ל'מיינט' אתמול (רביעי) סירב ליאון להשיב לשאלה. "לא אשתף פעולה עם שאלות מוזמנות על ידי עופר ברקוביץ' - שמטרתו היחידה היא לפלג את תושבי ירושלים עבור צרכיו הפוליטיים", לשון התגובה לכתבה.

ליאון יצא למתקפה נגד המועמד לראשות ירושלים השר זאב אלקין וראש העיר ניר ברקת, את השיתוף פעולה ביניהם הוא מכנה "קומבינה". לדבריו, "יש שם קומבינה פוליטית אמיתית, החלופה של ברקת להביא את אלקין ויחד לקדם אחד את השני - יד רוחצת יד".

את הדברים אמר במפגש השני מתוך סדרת מפגשים עם המתמודדים של העיתונאיות פגי סידור ומורן שמואלוף.

ליאון הוסיף לעקוץ את ברקת: "זה התפקיד הציבורי האחרון שאני עושה, לא אנצל את תפקיד ראש העירייה למקפצה עבור הפוליטיקה הארצית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר