הבחירות בירושלים

הרב אבינר מכחיש: תמיכתי באלקין התחזקה

הרב אבינר, מבכירי הרבנים בציונות הדתית מכחיש את ההכחשה שיצאה כביכול בשמו בנוגע לתמיכה באלקין, וטוען בתוקף כי "התחזקה עוד יותר התמיכה באלקין" (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

בעקבות כל הלחצים של המועמדים המתחרים והפרסום "ביום ליום", לפיו הרב אבינר חזר בו מהתמיכה בשר זאב אלקין במירוץ לראשות עיריית ירושלים, מפרסם כעת הרב אבינר ראש ישיבת עטרת כהנים ומבכירי הרבנים של הציבור הדתי לאומי, מכתב חדש ובו כותב שבעקבות כל הפניות רק "התחזקה התמיכה באלקין".

"לשאלתך אם חזרתי בי בתמיכתי בו" פותח הרב שלמה אבינר את מכתבו, שהוציא לפני דקות אחדות ומסביר את עצמו בצורה שאינה משתמעת אחרת.

"ודאי כל אדם שפונה אליי עם מידע חדש אני אומר לו שאשקול את הדבר ואבדוק וכך היא המידה הנכונה ואכן לאור כל הפניות השונות עד כה התחזקה עוד יותר התמיכה בו, ואני מודה לכל הפונים אלי", כתב הרב אבינר.

הרב מוסיף את הסברו מדוע הוא תומך דווקא בשר אלקין "בודאי הוא יביא ברכה לעיר קודשנו הן במובן הרוחני והן במובן הלאומי הכלכלי והארגוני".

מכתב זה עוצר את רצף השמועות המכוונות, אך חסרות הבסיס על הסרת התמיכה של הרב אבינר מהמועמד זאב אלקין.

כזכור, השבוע קיבל השר אלקין תמיכה נוספת הרב דב ליאור, מבכירי הרבנים של הציבור הדתי לאומי, רב העיר קרית ארבע-חברון לשעבר, המתגורר בשכונת ״בית אורות״ במזרח ירושלים שכתב: "נוכחתי לדעת שהוא מתאים לתפקיד חשוב זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר