לקראת הבחירות: ראש עיר בצפון נחקר שוב

המשטרה חקרה שוב ראש עיר מהצפון בנוגע לפרשה המתנהלת מולו כבר משנת 2013. לקראת הבחירות המקומיות הגישו תושבי העיר עתירה מדוע החקירה לא מתקדמת (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
משרדי להב 433 (צילום: יוסי זיליגר, פלאש 90)

ראש עיר בצפון נחקר היום (חמישי) בחשד להפרת אמונים ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז חיפה.

על פי הדיווח של המשטרה, מדובר בהשלמת חקירה שהחלה כבר ב-2013, והיא נערכה לאחר שתושבים באותה עיר עתרו לבג"צ על כך שהחקירה לא מתקדמת.

ראש העיר נקרא להשלמת חקירה לקראת מערכת הבחירות המקומיות הקרובה. במוקד החקירה המתנהלת בשנים האחרונות חשד שאיים להפסיק לפרסם בעיתון מקומי אם עובד העיתון לא יפוטר.

ראש העיר שנחקר הוא לא היחיד שמסובך בפרשיות שונות, בחודש יוני האחרון המשטרה פשטה על משרדי עיריית חדרה ועצרה את ראש העיר צבי גנדלמן ועובדי ציבור בכירים, בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. ראש העיר נחקר במשרדי להב 433 בלוד, ואיתו נעצרו ראש לשכה, הנהג וקבלן שהיה בעבר נבחר ציבור של ש"ס. גם שני ראשי העיר הקודמים באותה עירייה נעצרו בעבר. הראשון שבהם ריצה עונש מאסר בפועל, ואילו התיק נגד השני נסגר.

בחודש מרץ השנה נעצר מאיר תורג'מן, סגן ראש העיר ירושלים, בחשד לעבירות שחיתות. תורג'מן חשוד בעבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון ושימוש לרעה בכוח המשרה. החשד הוא שקיבל טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. בינתיים מורחק תורג'מן מהעירייה וככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר