באמצע הריקודים: הצלם שבר את אף החתן

צלם חתונות טורקי שהוזמן לצלם בחתונה של ילדה בת 15 שרעדה מפחד, החליט להתעמת עם החתן ושבר את אפו במהלך הקטטה שפרצה במקום. הצלם זכה לשבחים (MEN)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של הצלם)

צלם החתונות הטורקי, אונור אלבייראק, התפרסם בימים האחרונים והפך לכוכב בטורקיה. אונור הגיע לצלם חתונה לפני כשבוע במחוז מלטיה שבמזרח טורקיה. במהלך החתונה הבחין הצלם כי הכלה צעירה מאד ורועדת מפחד. כששאל את החתן בת כמה הכלה, ושמע שהיא רק בת 15, אונור ניסה להפסיק את החתונה. אונור והחתן התקוטטו, והצלם שבר את אפו של החתן.

"כן. הדיווחים נכונים. נישואי ילדים הם ניצול של ילדים, ושום כוח בעולם לא יגרום לי לצלם תמונה של ילדה מתחתנת", כתב בפייסבוק. אונור אמר שכאשר פגש את החתן, שבועיים לפני האירוע, הוא הגיע ללא הכלה. "ראיתי אותה בפעם הראשונה בחתונה. הרגשתי את הפחד שלה כי היא רעדה", סיפר. אונור הוסיף שהוא מקווה שהתופעה תיפסק.

יומיים אחרי שכתב את הפוסט סיפר הצלם: "אני שמח שהצלחתי להעלות את המודעות לבעיה הזאת. הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל כבר יומיים. אנשים מרחבי טורקיה מתקשרים להודות לי ולברך אותי על מה שעשיתי". הצלם סיפר שבעקבות האירוע יותר מ-100 מארגני חתונות הבטיחו לו שלא ייקחו חלק בחתונה של ילדה.

אונור קיבל שבחים גם מארגוני זכויות אדם בארצו ובעולם, המתמודדים עם התופעה של נישואי ילדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר