סוף טוב

לאחר שלושה ימים: הילד שנחטף מקלנסווה שוחרר

לאחר שלושה ימים של חיפושים נרחבים, בשעות הצהריים שוחרר הילד כרים ג'ומהור, בן ה-7, שנחטף מביתו בקלנסווה, בידי רעולי פנים והועבר לשטחי הרשות הפלסטינית (חדשות)

הילד כרים עם המפכ"ל, היום (צילום: מתוך ynet)

לאחר שלושה ימים של דאגה וחיפושים נרחבים בשעות אחר הצהריים (שישי) שוחרר הילד כרים ג'ומהור, בן ה-7, מקלנסווה והושב אל הוריו, לאחר שנחטף מביתו בידי רעולי פנים והועבר לשטחי הרשות הפלסטינית.

מי שתיווך להביא לשחרורו של הילד היו משפחת ג'רושי מרמלה, כאשר עם שחרורו של הילד הוא הועבר לידי אביו. השניים הגיעו למשרדי ימ"ר מרכז ברמלה, שם נפגש כרים עם המפכ"ל רוני אלשיך.

מהמשטרה נמסר כי "לאחר חקירה משטרתית ומעצרם של כל בעלי העניין, יצרה המשטרה סיטואציה בה הפך הילד לנטל למחזיקים בו מטעמם של העבריינים. אנשי קשר מטעמה של המשטרה הוכוונו למחזיקים בילד, שמו ידם על הילד ומסרו אותו למשטרה. כרים ג'ומהור נמצא כרגע בידי המשטרה הוא יבדק רפואית ויחזור למשפחתו. צוות משטרתי נשלח להביא את המשפחה. משטרת ישראל תמצה את הדין עם כל הנוגעים בחטיפה".

כך נחטף כרים מביתו

עם היוודע דבר שחרורו של כרים, פרצו בני המשפחה בבכי ובקריאות שמחה. מוקדם יותר היום דווח כי שירות הביטחון הכללי הצטרף לחיפושים אחר הילד.

כזכור, הילד כרים נחטף מפתח ביתו ביום שלישי, שעה שיצא לעבר רכב שחנה בסמוך לבית ושוחח עם אחד הנוסעים בו כשלפתע רעול פנים יצא מהרכב, פיתה ואתו להיכנס פנימה והרכב פתח בנסיעה. ילד נוסף ששהה עמו באותה העת נמלט אל הבית והזעיק את בני המשפחה.

ג'בר ג'ומהור, אביו של הילד, אמר כי החוטפים דרשו ארבעה מיליון שקלים בתמורה לבנו.

כרים על ידיו של המתווך חאג' כריים ג'רושי

המפכ"ל רוני אלשיך קיים הלילה הערכת מצב מיוחדת ואמר כי האחריות על ביטחונו מוטלת על הרשות הפלסטינית שכן הוא מוחזק בשטחה. "כיוון שהילד נחטף על ידי העבריינים לשטחי הרשות הפלסטינית - אנו רואים ברשות אחראית באופן ישיר לביטחונו של כרים עד להחזרתו בשלום לחיק משפחתו ואנו מצפים מהם לפעול למימוש אחריותם", אמר אלשיך.

מלבד המשטרה גם השב"כ, כאמור, הצטרף לחיפושים, וכן גורמים עבריינים מהמגזר הערבי.

אתמול האריך בית המשפט בשבעה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים שנעצרו בפרשה, בהם החשוד המרכזי בפרשה - אחמד נקיב מלוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר