הרקטה בשדרות

אב המשפחה משחזר: "הכל התפוצץ, כל הבית היה עשן" • צפו

אהרון בוכריס נפצע יחד עם אשתו ושתי בנותיו - כולם באורח קל, כתוצאה מפגיעת רקטה בביתם בשדרות. מבית החולים הוא שחזר: "הרגשתי לחץ, הלם. הכול הלך" • צפו (אקטואליה)

(צילום: דוברות בית החולים ברזילי)

אהרון בוכריס נפצע במהלך השבת יחד עם אשתו ושתי בנותיו - כולם באורח קל, כתוצאה מפגיעת רקטה בביתם בשדרות והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

הערב, מוצאי שבת, שחרר בוכריס את נפילת הרקטה וסיפר ממיטת אשפוזו בבית החולים כי "כל הזכוכיות של הסלון נפלו עלינו. האקווריום, הכל התפוצץ. כל הבית היה עשן וכולנו היינו מכוסים בדם".

"אחרי כמה דקות התקשרו השכנים למד"א", סיפר בוכריס וציין כי "קיבלתי רסיס בפנים ורסיסים ברגליים. אשתי והבנות נפגעו גם כן. הרגשתי לחץ, הלם ושמעתי צעקות. הכול הלך. הטיל נפל בגינה אני חושב. יש לי חדר כושר בחוץ. גם הוא התפוצץ נראה לי. הבנות סובלות מחתכים. אני מקווה לטוב".

יצוין כי מלבד הרקטה שנפלה בבית משפחת בוכריס, התפוצצה רקטה נוספת ליד בית כנסת בשדרות, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים.

מאור ברדה, תושב שדרות המתגורר מעל בית הכנסת, סיפר ל-ynet כי "הייתי בבית פתאום היה צבע אדום - עוד לא הספקנו לעבור את הכניסה ושמענו שריקה מטורפת ואחריה בום. הסתכלתי מהחלון והבנתי שהקסאם נפל למטה. ראיתי המון ילדים מבוהלים בכל האזור סביב בית הכנסת. הייתה חרדה גדולה - האימהות בוכות וצורחות. אחרי הנפילה הייתה אזעקה נוספת וראינו את היירוט של הטיל השני.

"אני גר כבר עשר שנים בשדרות, עברתי את כל המלחמות שהיו בתקופה הזו. השגרה הזו שאנחנו חיים בה בדרום ובעוטף עזה - אי אפשר לחיות ככה. אנשים לא יכולים לצאת מהבתים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר