הקרב על ירושלים

התנאי של אפשטיין למשא ומתן עם דייטש: פרסום ב'הפלס'

חיים אפשטיין, מועמד 'הפלג הירושלמי' לראשות העיר ירושלים, מתנה קיום משא ומתן עם המועמד החרדי יוסי דייטש, רק במידה ויסכים לפרסם בעיתון 'הפלס': "אני נציג של ציבור מוחרם" (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חיים אפשטיין (צילום: באדיבות המצלם )

המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים מטעם סיעת "בני תורה" (הפלג הירושלמי) חיים אפשטיין, שהתמודדותו לראשות פורסמה בעיתון 'הפלס' ביום שישי, מבהיר הבוקר (ראשון) כי תמיכה ביוסי דייטש לראשות העיר באה בחשבון רק אם 'הפלג' לא יהיו מוחרמים כפי שלטענות קורה היום.

לדברי אפשטיין, בראיון לאלי ביתאן ומנדי גרוזמן ב'מנדיביתאן' ב"כאן מורשת", הוא שמע על התמודדותו רק ביום חמישי בערב: "לא ידעתי על ההחלטה, עד שהתקשרו אליי ביום חמישי בלילה ואמרו לי כי זו ההחלטה של גדולי ישראל".

על הודעתו הצפויה של יוסי דייטש כי יתמודד לראשות העיר ירושלים: "הוא מוכשר ומקסים". אמר אפשטיין אך הוסיף הסתייגות מדוע לא יתמכו בו: "דייטש לא יכול לספק אי החרמה של אף אדם, לא הוא ולא שותפיו לרשימה".

לדבריו: "אני נציג ציבור מוחרם. במידה ויפסיקו להחרים את הציבור שלי, (כשפרסום קמפיין הבחירות יתבצע גם בעיתון הפלס. א-ר), יהיה על מה לדבר".

אפשטיין הבהיר בדבריו כי הוא והציבור שלו מוחרמים על ידי 'דגל התורה' ומאיר פרוש, פטרונו הפוליטי של יוסי דייטש, דבר אשר לא יאפשר את תמיכתם בדייטש.

לדברי אפשטיין: "פרוש מחרים אותנו, לא ראיתי אפילו מודעה אחת ב'הפלס' של עיריית אלעד, משרד החינוך או עיריית ביתר. אנחנו לא נותנים לאנשים פרסים בחינם". לסיום אמר: "אם יבואו אליי עם הצעות של אחדות ופיוס, אז יש על מה לדבר".

  • האזינו להקלטה באדיבות 'כאן מורשת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר