"לשמור על הסדר בחוף"

הפקח העירוני בחוף הנפרד בנתניה שמכעיס את החילונים

עיריית נתניה מציבה באופן קבוע, בעונת הרחצה, פקח עירוני, כדי שישמור על ההפרדה ב'חוף צאנז' הנפרד, אך השנה זה מעורר זעם אצל החילונים • העירייה: "הצבת הפקח מתבצעת שנים" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
החוף בנתניה. ארכיון (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

חוף צאנז בנתניה, הוקצה, מתוקף החוק בישראל, כחוף נפרד לגברים ולנשים במטרה לשרת את צרכיה של אוכלוסייה לא קטנה. עיריית נתניה אף מציבה במקום באופן קבוע פקח עירוני שיפקח על כניסה בהפרדה, אך החילונים מתרעמים.

תושב שרצה לרדת במדרגות לים עם משפחתו ולהמשיך על רצועת החול לחוף הסמוך לחוף הנפרד, כפי שהיה עושה בכל שבוע, נחסם על ידי השומר שאמר לו כי מדובר בחוף פרטי ושילך מסביב - דרך חוף ארבע עונות או בלו ביי, כך דווח ב'ידיעות נתניה'.

דעות הציבור היו חלוקות, היו שסברו שחסימת המדרגות מוצדקת, וראוי לתת לציבור המבקש לשמור על צניעות את האפשרות להתרחץ בהפרדה מוחלטת והיו שטענו שמדובר בעוד הפרה של הסטטוס קוו, שכן מאז ומתמיד ניתן היה לרדת במדרגות לחוף הים ולפנות לפני גדרות ההפרדה לרצועת החוף, מבלי להפריע למתרחצים.

"יש פה פגיעה בחופש התנועה של נשים ושל גברים", אמרה תושבת העיר. "הצענו כמה פתרונות כי אנחנו מבינים כמובן את הזכות של נשים וגברים לרחוץ בנפרד, אך לא ייתכן שיחסמו מבעדנו את המעבר המקוצר דרך החוף הנפרד לחופים המוסדרים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה כי "הצבת פקח עירוני בחוף צאנז, מתבצעת בכל עונת רחצה, מזה שנים רבות, וזאת על מנת לשמור על הסדר בחוף, שהינו היחיד בנתניה המוכרז כנפרד. נדגיש כי מלבד חוף זה, בנתניה שמונה חופי רחצה מוכרזים נוספים לרווחת תושבי העיר ואורחיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר