מתחזקת התמיכה

בכיר רבני 'הר המור': "זאב אלקין בן תורה"

הרב יהושע צוקרמן, מבכירי הרבנים של ישיבת 'הר המור', יוצא במכתב תמיכה במועמדות השר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים וכותב עליו כי "מדובר בבן תורה" • המכתב (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
השר זאב אלקין (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

התמיכה במועמדות השר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים מתחזקת עם קריאתו של הרב יהושע צוקרמן, מבכירי רבני 'הר המור' להצביע לשר אלקין.

תמיכתו של הרב יהושע צוקרמן, מבכירי הרבנים של ישיבת 'הר המור', שהיה ר"מ בישיבת 'מרכז הרב' ומתלמידיו המובהקים של הרב צבי יהודה קוק זצ"ל, מגיעה לאחר שורה של רבנים מובילים בציבור הדתי לאומי והחרד"לי וביניהם הרב דב ליאור, רבה של קרית ארבע-חברון, הרב שלמה אבינר ראש ישיבת עטרת כהנים בעיר העתיקה והרב יהודה בן ישי מראשי 'מכון מאיר', שהביעו את תמיכתם באלקין.

במכתב שהגיע לידי 'כיכר השבת' כותב הרב יהושע צוקרמן על היכרותו עם אלקין: "מכיר ומוקיר אני את מר זאב אלקין זה שנים רבות בפרט בהיותו ממלא תפקיד שר הקליטה וכן בהיותו מתושבי כפר אלדד אשר במדבר יהודה".

עוד כתב הרב צוקרמן כי "מדובר בבן תורה ששקד על התורה חמש שנים בישיבה וכן קובע עיתים לתורה ומעביר שיעורים. מאוד מחושב, יוזם ומבצע מילה היא מילה ויעדיו הם בהחלט לאומיים והתיישבותיים".

לאור ההיכרות האישית של הרב עם אלקין, כותב הרב צוקרמן כי הוא צריך להנהיג את ירושלים: "לאור ניתוח עומק שלו בחוקרו את עתידה של ירושלים- דעתו נחרצת שהעיקר הוא חוסנה האנושי- בהיותה עיר הקודש לכל, ובירת המדינה. ממילא דאגתו לאכלוסה בצעירים מכל המגזרים המתרבים בה והעולים עליה".

הרב מוסיף כי "ובשם כך עלינו להירתם בדחיפות לבניה מרובה הפותרת בעיית מחירי הדירות ומאפשרת רכישתן לצעירים. עשויה ירושלים לפרוח תחת ניהולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר