עיר הנדל"ן

מפתיע: חלקת הקרקע היקרה ביותר בעולם, ב... תל אביב

קבוצת נדל"ן רכשה שטח של 3 דונם, בסכום מטורף של 300 מיליון שקלים • מדובר במחיר היקר ביותר ששולם על חלקת אדמה, כאשר קרקע יקרה יותר מהמבנים שעליה (נדל"ן)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
צפון תל אביב (צילום: shutterstock)

שיא ישראלי נרשם, כאשר קרקע בתל אביב נמכרה במחיר הגבוה ביותר בעולם ביחס לגודלה: כ-300 מיליון שקלים עבור שלושה דונמים של קרקע.

קבוצת אקרו נדל"ן היא שרכשה את הקרקע, ברחוב ויסוצקי, סמוך לכיכר המדינה שבצפון תל אביב. מדובר בשטח קטן יחסית - כ-3 דונמים שהם כ-55 על 55 מטרים בלבד. על השטח היא מתכננת להקים שני בניינים בני 15 קומות, ובהם 168 דירות, ולהחליף את הבניין הקטן והישן שהיה במקום עד כה.

במסגרת העסקה שילמה הקבוצה לא פחות מ-300 מיליון שקלים, שהם כ-100 מיליון ש"ח לכל דונם. יצויין כי אפילו ברובע היקרתי במנהטן שבו הוקם גורד השחקים ה'אמפייר סטייט', נמכרה קרקע ביותר זול, בסכום השווה ל-90 מיליון ש"ח. הסכום ששולם גבוה בהרבה גם מאזורים דומים בבירות כגון פריז או לונדון.

בניין ה'אמפייר סטייט' במנהטן (צילום: שאטרסטוק)

במגדלי הדירות שתקים חברת הנדל"ן, חצי מדירות המגורים תהיינה קטנות - בגודל של כ-65 מ"ר, והחצי השני יאכלס דירות מרווחות יותר ופנטהאוזים. כדי להצדיק את ההשקעה הגדולה הזו, גם בשביל לרכוש אחת מן הדירות הקטנות תצטרכו להיות מיליונרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר