הבלשים הופתעו

אקדח הפלסטיני הוחבא בכסא הגלגלים. צפו

גם בלשי משמר הגבול, שרגילים לניסיונות להערים עליהם, הופתעו מהסלקת הנשק בכיסא הגלגלים של פלסטיני נכה, שנהג ברכבו בעזרת מנגנון נהיגה ידני • צפו בווידאו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תפיסת האקדח המוסלק (צילום: דוברות המשטרה)

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל שפעלו הלילה ליד הכפר הפלסטיני אל-פונדוק שבמערב השומרון, איתרו אקדח מסוג F.N שהוסלק בכיסא גלגלים המשמש על פי החשד את נהג הרכב הנכה ברגליו.

הבלשים הפועלים בשגרה בגזרת מג"ב מרכז, הגיעו לציר 55 בעקבות מידע מודיעיני, הקימו מארב בסמוך לכפר הפלסטיני אל-פונדוק הסמוך, והמתינו לרכב שדווח כמוביל אמצעי לחימה.

ואכן, לאחר מספר שעות פעילות, הגיח הרכב ובו 3 חשודים, ונעצר על ידי השוטרים לחיפוש. במהלך המעצר התברר כי הנהג סובל מנכות ברגליו, נוהג בעזרת מנגנון נהיגה ידני ואף נעזר בכיסא גלגלים - שאותר בתא המטען של הרכב.

בחיפוש היסודי שביצעו, הופתעו השוטרים למצוא אקדח מסוג F.N שהוחבא דווקא בכיסא הגלגלים. 3 החשודים, שני תושבי ג'נין ואחד תושב שכם, נעצרו להמשך חקירה במשמר הגבול.

מדובורת המשטרה נמסר: "במשמר הגבול עדים לא פעם לניסיונות יצירתיים להסלקת אמצעי לחימה, במטרה להערים על השוטרים והלוחמים - ניסיון שהפעם הצליח להפתיע גם אותנו, עם הסלקת הנשק בכיסא הגלגלים. מקצועיותם וניסיונם העשיר של הבלשים, הם שהביאו לאיתור הנשק במקום שהיה קשה להעריך כי הוא יימצא בו בו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר