קרקס בדיון

העצור צעק לשופטת "את לא חרדית", והנוכחים פרצו בצחוק

העצור החרדי שנחשד בהשתתפות בהפגנות אלימות ובתקיפת חיילים, התפרץ לעבר השופטת החרדית חוי טוקר והטיח בה כי היא "לא חרדית" מאחר והיא עובדת בערכאות. הנוכחים פרצו בצחוק - ובהמשך הוא שוחרר בערבות (חדשות, חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
השופטת חוי טוקר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"את לא חרדית": הפעיל הקיצוני המוכר שנעצר בתחילת השבוע (מוצ"ש) כחלק מחקירת המתקפות נגד חיילים בשכונות החרדיות בירושלים, התפרץ במהלך דיון בעניינו לעבר השופטת החרדית חוי טוקר, והטיח בה כי היא "לא חרדית" מאחר והיא שופטת בערכאות.

לפי נוכחים בדיון, העצור שר שירים והתפלל במהלך הדיון, כשהוא לא מתייחס להליכים המתנהלים מולו. בשלב מסויים, הוא התפרץ לעבר השופטת והטיח בה כי מי שעובדת בשירות המדינה היא "לא חרדית". הנוכחים בדיון פרצו בצחוק לאחר ההערה של העצור, ובהמשך הוא שוחרר בערבות של 2,000 ש"ח.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", מדובר באדם נשוי, אב לשני ילדים, שבשבועות האחרונים ביקרו בביתו כוחות משטרה מספר פעמים בניסיון להביא למעצרו, אך בכל פעם הצליח להתחמק מכך. במוצאי שבת הגיעו כוחות בילוש של מחוז ירושלים לביתו והצליחו להביא למעצרו.

ל"כיכר השבת" נודע כי העצור נחשד בהשתתפות בהפגנה האלימה לפני מספר חודשים מול לשכת הגיוס בירושלים בה ירו השוטרים רימוני הלם על המפגינים וכן חשוד בתקיפת חייל במאה שערים ובאלימות כלפי שוטר בחג הפסח האחרון.

זו לא ההסתבכות הראשונה שלו, לפני מספר חודשים הוא נעצר בחשד לתקיפת חנות המחשבים בשכונת בית ישראל בירושלים אך שוחרר לאחר חקירה.

עו"ד רועי פוליטי שמייצג את החשוד אמר ל"כיכר השבת": "מעצרו של אדם שלושה חודשים לאחר השתתפותו בהפגנה לכאורה, בעוד משתתפים נוספים באותה הפגנה כבר קיבלו הודעות סגירה של התיק הפלילי נגדם, הוא עניין חסר טעם, מיותר, ונועד רק כדי להרתיע מזכרונה הארוך של המשטרה. לשמחתנו גם בית המשפט לא מצא טעם בהמשך מעצרו והורה על שחרורו".

סייע בהבאת הידיעה: חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר