מקומם ומרגיז

עיתונאי נעצר לשווא? למדינה אין זמן לבדוק

נעצר לשווא אך למשטרה אין זמן לבדוק זאת: החלטה מרגיזה במיוחד מותירה צלם של 'עצמה יהודית' במעצר במהלך השבת כי למשטרה לא היה זמן לטענתה לבדוק את דבריו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
התיעוד של הצלם שנעצר (צילום: עצמה יהודית)

שופט בימ"ש השלום בפ"ת ארז מלמד הורה על שחרורם של שניים מתוך שלושת העצורים מיצהר שעל פי הטענות תקפו שוטרים והשליכו עליהם אבנים, אירוע שהביא לפציעה קלה של שוטרת מג"ב. השניים שוחררו בערבות ובהרחקה מהמאחז "קומי אורי" בו התרחש האירוע.

מעצרו של העצור הנוסף הוארך עד ליום ראשון וזאת לצורך בדיקת גרסתו על פיה היה בסמוך לאירוע, לא השתתף בו ותיעד את הארוע כחלק מפרויקט התיעוד של 'עצמה יהודית'.

במהלך הדיון, הודה נציג המדינה כי המשטרה טרם בדקה את גרסתו של הצלם, וזאת בטענה מוזרה כי לא היה לה זמן. כלומר, הוא יוותר במעצר במהלך השבת הקרובה רק בשל "מחסור בזמן" של המשטרה.

עו"ד נתי רום אשר ייצג מטעם ארגון חוננו את החשודים מסר "שניים מתוך שלושת החשודים שוחררו, ללא מעצר בית וללא הרחקה מיצהר. אנו מקווים מאד שהעצור הנוסף, שצילם את הארוע ולא נטל בו חלק ישוחרר גם הוא בהקדם".

"טענת המשטרה, כי לא היה לה זמן לבחון את טענתנו של החשוד כי היה בסמוך לארוע, לא השתתף בו ורק תיעד אותו מקוממת. אני מקווה שהמשטרה תמצא זמן ותאמת את טענתנו של מרשי, שגובתה מצידנו בראיות, ואכן תראה שאין לו חלק בארוע. לא יתכן כי מי שצילם ואף העביר את סרטוניו לכלי התקשורת ימצא עצמו חשוד בארוע עצמו. נקווה שבקרוב הוא ישוחרר ויצטרף לשניים שוחררו". הוסיף רום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר