תשעה באב

יו"ר מרצ בת"א: קמפיין המסעדות הוא מסית

מיטל להבי, מאשימה את סיעת 'חילונים ירוקים' שיזמה את המדבקות על המסעדות הפתוחות בתשעה באב בהסתה ובידול ובניסיון לקפוץ על גל ההדתה למטרות פוליטיות (בארץ)

(צילום: "חילונים ירוקים" וידאו: כיכר השבת)

הסערה בעקבות פתיחת מסעדות ובתי עינוגים בתשעה באב בעיר תל אביב, תוך התרסה פוגענית והדבקת מדבקות על פתחי החנויות של הצהרה המזלזלת בצום, גורמים גם לכעס בקרב תושבי תל אביב החילונים, הסבורים, כי מדובר בניסיון לגריפת קולות על רקע הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות.

סגנית ראש העיר ויו״ר סיעת מרצ בתל אביב, מיטל להבי, תוקפת בשיחה עם 'כיכר השבת' את סיעת 'חי - חילונים ירוקים', שמנסים לדבריה, לעשות סיבוב על גבי החרדים תוך הסתה והפצת שנאה בכדי לגרוף קולות.

"אני רואה בכך קמפיין שנועד למערכת הבחירות המקומית כדי לייצר מחלוקת ולייצר בידול של סיעה שרוצה פתאום להיות חילונית. סיעה שעסקה עד היום בנושאי בעלי חיים וירוקים ועולה על נושא ההדתה כנושא שהוא חם בתל אביב", מאשימה להבי.

מסעדת הטרפה עליה הודבק השלט הראשון

"סיעת מרצ הובילה לאורך כל הקדנציה טיפול בסיפורים מהותיים שקשורים להדתה. בנושא של פתיחת עסקים בתשעה באב, אם עסקים פותחים ניחא אבל לעודד את זה אנחנו לא רואים בזה גישה ולא רואים בזה דרך", מסבירה להבי את גישתה.

"אני חושבת שזה מעורר הסתה ומחלוקת. אני חושבת גם שצריך יותר להסתכל על החגים היהודים ולשאול מה הערכים הבסיסיים שאנחנו יכולים להתחבר אליהם. מי שיקרא השבוע השבת את חזון ישעיהו לפני תשעה באב יראה שבית מקדש חרב בגלל בעיות של מוסר, צדקה, משפט , ידיים שמלאו בדם ויש דברים שאנחנו יכולים לקחת אותם ולהשתמש בהם באופי שלנו", מסבירה להב.

כזכור, ההחלטה להתריס בפתיחת מסעדות בתשעה באב, עוררה זעם רב ברשת גם על ידי חילונים שרואים בהתרסה צעד מיותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר