אחרי הרב ליאור

רבה של מוסקבה: "תומך באלקין לראשות העיר ירושלים"

הרב פנחס גולדשמידט ממוסקבה, הודיע כי הוא תומך בזאב אלקין לראשות העיר ירושלים. "נותן לך את כל התמיכה. בעזרת ה' - אתה ראש העיר הבא" אמר באירוע שנערך בסוף השבוע (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
זאב אלקין (צילום: Hadas Parush/Flash90)

הרב פנחס גולדשמיט, רבה של מוסקבה וחבר נשיאות בקונגרס יהודי רוסיה, הודיע על תמיכתו בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים.

באירוע שנערך בסוף השבוע בו השתתף אלקין, בירך הרב גולדשמיט את המועמד לראשות העיר: "אתה מתקדם לתפקיד הבא, אני מאחל לך הרבה הצלחה ונותן לך את כל התמיכה בעזרת ה' - ראש העיר הבא של ירושלים זאב אלקין". אמר הרב גולדשמיט.

הבעת התמיכה של רבה של מוסקבה (באדיבות המצלם)

בשבועות האחרונות מוצפים כלי התקשורת בהודעות על תמיכת רבנים מהמגזר הדתי לאומי והחרד"לי במועמד זאב אלקין. עיקר הקרב על ליבו של המגזר מתנהל בין זאב אלקין למשה ליאון, שני חובשי הכיפות הסרוגות שבמועמדים. עד כה ידו של אלקין על העליונה והוא הצליח לגייס תמיכה מהרבנים שלמה אבינר, דב ליאור, יהושע צוקרמן ורפי פוירשטיין.

יצוין כי בבחירות הקודמות התמודדו שתי מפלגות דתיות לאומיות מובהקות – ירושלים מאוחדת של אריה קינג, שזכתה ל-9,753 קולות והבית היהודי של דב קלמנוביץ, שזכתה ל-9,097 קולות. בסך הכל – 19 אלף קולות מתוך 220,668 מצביעים.

בבחירות לכנסת, שנערכו שנתיים אחרי הבחירות, קיבלה הבית היהודי בעיר 21,266 קולות, מלבד אלפי קולות מצביעים מהמגזר החרדי לאומי שהצביעו ל'יחד' של אלי ישי, שקיבלה למעלה מ-18 אלף קולות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר