הכל 'סבבה'

'קינדרלך' משיקים אלבום חדש בראיון • צפו

להקת הילדים המצליחה משיקה את אלבומה הרביעי בראיון מיוחד ל'כיכר השבת' בו מספרים הילדים על החוויות וההופעות הרבות וגם הצצה לאולם החזרות של הלהקה (מגזין, מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: כיכר השבת צילום סטילס: הדס עזריאלי)

להקת הילדים 'קינדרלעך' משיקה את אלבומה החדש והרביעי במספר. האלבום פותח את עונת הקיץ של הלהקה שתכלול סיבוב הופעות בכל העולם עם מיטב שירי האלבום, כשבשיאו מופע השקה יוקרתי ונוצץ כמיטב המסורת של 'קינדרלעך'.

יחד עם צאת האלבום וראיון ההשקה הראשוני ב'כיכר השבת', משחררים 'קינדרלעך' כסינגל נוסף את שיר הנושא, 'סבבה', אותו כתבו דוד פדידה ואיציק דדיה, שגם הלחין והפיק מוזיקלית.

האלבום מכיל 14 שירים מגוונים מכל הסגנונות המוזיקליים, עם מיטב הכותבים, המלחינים והמפיקים המוזיקליים. בין השמות הבולטים באלבום ניתן למצוא את הזמר והיוצר איציק דדיה שחתום על כמה להיטים מתוך האלבום, כולל שיר הנושא 'סבבה'. צמד המוזיקאים אלי קליין ואיצי ברי שכתבו, הלחינו ועיבדו מספר שירים. המלחין ר' שלמה יהודה רכניץ, המעבד גרשון פריישטט, המוזיקאי ישראל סוסנה שכתב והלחין את הסינגל הקודם 'רוצים לשמוח', היוצרת מירי ישראלי, דורון אלימלך, שרון אבילחק ועוד.

כמו כן, האלבום כולל גם דואטים מיוחדים של קינדרלעך עם איציק דדיה, עוזיה צדוק וזמר צעיר ומבטיח בשם שי זוהר.

"אנחנו גאים להוביל יחד עם 'קינדרלעך' את המוזיקה החדשנית, האיכותית והמקצועית ביותר במגזר", אומר דוד פדידה, מפיקם המיתולוגי של 'קינדרלעך'. "בכל 15 שנות הלהקה, תמיד חיפשנו לחדש ולפרוץ דרך חדשה מבחינה מקצועית, וב"ה הצלחנו לעשות זאת שוב עם אלבום איכותי ברמות הגבוהות ביותר. אני רוצה להודות לכל השותפים באלבום המיוחד הזה, בראש ובראשונה לאיציק דדיה "המנטור" המוזיקלי של הלהקה, לצמד המנצח אלי קליין ואיצי ברי, ולכל שאר היוצרים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל."

האזינו לשיר הנושא "סבבה":

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר