הבחירות בירושלים

נתניהו איתו, אבל אלקין לא יזכה למימון של הליכוד

למרות תמיכת רה"מ נתניהו באלקין, אלישע פלג, המקום ה-1 ברשימת הליכוד, אומר כי אלקין לא יוכל להשתמש באותיות המפלגה. מה עומד מאחורי האיחור בתמיכת נתניהו? (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
זאב אלקין. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הכרזתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכתו בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים, מכניסה את המירוץ בבירה לישורת האחרונה.

לפני כחודשיים הודיע אלקין על התמודדותו לראשות העיר, זאת לאחר שבועות ארוכים בהן המתין לתמיכה רשמית מראש הממשלה. הסיבה המרכזית לעיכוב בתמיכת נתניהו, הם לחצים שהופנו כלפיו מהשרים דרעי וליברמן - התומכים במשה ליאון.

הוועדה המוניציפאלית של הליכוד, בראשות יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס, החליטה לבטל את הפריימריז לתפקיד מועמד הליכוד לראשות עיריית ירושלים.

אם היו נערכים פריימריז לתפקיד "מועמד הליכוד לראשות עיריית ירושלים" ואלקין היה מנצח, הוא היה נבחר באופן רשמי להיות מועמד המפלגה בבחירות לראשות העיריה ומקבל גם תקציב של מיליוני שקלים לקמפיין הבחירות. כעת המימון לקמפיין הבחירות של אלקין יהיה בכוחות עצמו.

אלקין מודה לנתניהו, היום (מטה אלקין)

אלישע פלג מסניף הליכוד הירושלמי אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי ראש הממשלה הודיע על תמיכה באלקין רק לראשות העיר ולא לרשימה למועצה.

לדברי פלג, אלקין לא יהיה זכאי להשתמש באותיות מחל של הליכוד בהרצת הרשימה למועצה. פלג הוסיף: "אנחנו נתמודד ברשימת הליכוד למועצת העיר ונכניס מספר מנדטים".

ל'כיכר השבת' נודע כי הכרזת נתניהו דווקא היום על תמיכה באלקין אינה מקרית. לאחר שהבין כי השר אלקין גייס את הסכום המלא לקמפיין, החליט נתניהו להודיע על תמיכה פומבית במועמדותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר