המשטרה חשפה את פרטי רצח אופירה חיים

בעלה לשעבר הודה במעשה ואף שחזר את הרצח • כתב אישום יוגש נגדו ומעצרו הוארך עד לתום ההליכים • פרטי הרצח נחשפים (משטרה)

אופירה חיים (צילום: דוברות המשטרה)

ממצאי החקירה בפרשת אופירה חיים מצביעים על החשד שלפיו דוד חיים, בן 60, הגרוש של אופירה המתגורר בסמוך אליה, הוא שרצח אותה והטמין אותה בחצר הבית, כך עולה מדיווח של דוברות המשטרה.

תיק החקירה נפתח בחודש יוני, לאחר שבתה של אופירה התלוננה במשטרה כי אימה נעדרה. עוד בשלביה הראשוניים של החקירה עלה חשד, כי לא מדובר באירוע היעדרות מרצון. כדי לבדוק את נסיבות ההיעלמות חקרו השוטרים גם בני משפחה, כשעלה חשד כי המניע להיעלמות קשור לסכסוך משפחתי.

בחודש יולי עלה חשד במסגרת החקירה כי דוד חיים, בעלה לשעבר של אופירה, עסק בימים שקדמו להיעלמותה בחפירת בור בין העצים שבחצר ביתה. לפי נתוני החקירה, בזמן שאופירה טיילה בגיאורגיה שכר הגרוש פועל אריתריאי וביקש ממנו לחפור בור, באמתלת תיקון נזילת מים. כאשר שבה אופירה לארץ ושאלה את הגרוש לפשר הבור בחצר, ענה כי הוא עוסק ביישור שיפוע בקרקע הגינה.

שוטרים שהגיעו למקום, חפרו בקרקעית החצר וגילו את גופתה. בשלב זה נעצר דוד חיים, ובחקירתו הודה כי רצח את אופירה ואף שחזר את המעשים בפני חוקרי צוות החקירה המיוחד.

"ביום הרצח, ה-20.6, סמוך לשעה 16:00, הופיע הגרוש בחצר ביתה של אופירה וקרא לה לצאת לחצר", נאמר בהודעת המשטרה. "הגרוש ביקש מהמנוחה כי תתיר לו ליצור מעבר בין ביתו לביתה של אופירה, על מנת להקל על אמו הקשישה המתגוררת ביחידת דיור הצמודה לביתה של אופירה, וכי תתיר לו להציב על גג ביתה דוד שמש שישמש את אמו".

"כאשר המנוחה סירבה לבקשותיו של החשוד, הוא שלף מכיסו חבל וחנק אותה, תוך שהוא מפיל אותה אל הקרקע. לאחר דקות ארוכות בהן, על פי החשד, חנק הגרוש את המנוחה, הוא גרר אותה לעבר הבור, העמיק את הבור בחפירה נוספת וטמן אותה במקום".

לפי החקירה, לאחר הרצח האכזרי נטל החשוד פטיש ושבר באמצעותו את הטלפון הסלולרי של המנוחה. לאחר מכן נטל את תיקה, גזר את כרטיסי האשראי וזרק את שברי הטלפון והתיק בפח זבל ביישוב.

הבוקר (חמישי), לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בתיק, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות וכן לעוצרו עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר