צפו בוידאו

חבר כנסת מש"ס במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אי אפשר לסמוך עליו. כשלא היינו לידו לקח איתו את שני האשכנזים בנט ולפיד, ותראו מה קרה" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונה: Alex Kolomoisky)

ח"כ מיכאל מליכלאי מש"ס במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אי אפשר לסמוך עליו".

במהלך סימפוזיון שנערך אמש (רביעי) בקעמפ שעל ידי ישיבת 'שיח יוסף' בצפון. התעמתו הח"כים מיכאל מלכיאלי ואורן חזן (הליכוד). את הסימפוזיון הנחה משה גלסנר, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה'.

מתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת" נראה ח"כ מלכיאלי תוקף בחריפות את רה"מ נתניהו: "ראש הממשלה בנימין נתניהו אי אפשר לסמוך עליו. חייבים את מפלגת ש"ס שתשמור עליו בקטע הדתי והחברתי, כשלא היינו לידו לקח איתו את שני האשכנזים בנט ולפיד, ותראו מה קרה".

ציטוטים נוספים מדבריו של מלכיאלי הקפיצו את ח"כ חזן שיצא להגן על יו"ר מפלגתו: לדברי מלכיאלי: "ש"ס לא יכולה לסמוך על אף תנועה, וודאי לא הליכוד. בקדנציה הזו המפלגה שלך (הליכוד) רוצה לקדם את חוק הגיור של ליברמן, חוק הגיוס של לפיד ואת הרפורמים בכותל".

עוד טען מלכיאלי באשר לחוק המרכולים כי "נתניהו הלך להפיל את הממשלה בגלל ציוצים. בלי השר דרעי לא הייתה שבת במדינה. נתניהו וכל הכ"צים עשו הכול להפריע לו. הוא הציל את זה".

בתגובה לדברים השיב לו ח"כ חזן: "כשאריה דרעי הביא את החוק הזה, אתם לא יודעים איזה נזק זה עשה לשבת. הוא לא קיבל החלטה ולכן היה צריך את החוק הזה. הוא חוק מסוכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר