סוף לסאגה

בהסכמה: מבנה ת"ת 'סנהדרין' יפונה לטובת סמינר 'הישן

יש הסכמה: החיידר הספרדי 'סנהדרין' בירושלים יפונה לטובת סמינר 'הישן' ויעבור למבנה חדש ששופץ בעלות של 6 מיליון ש"ח • ועדת ההקצאות אישרה את המהלך. מחר: חנוכת הבית (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
תלמידי "סנהדרין" מפגינים נגד העירייה (צילום: כיכר השבת)

לאחר סאגה שנמשכה למעלה משנה, עיריית ירושלים והנהלת החיידר הספרדי 'סנהדרין' הגיעו להסכמה: המבנה יפונה לטובת סמינר 'הישן', ויעבור למבנה ששופץ בעלות 6 מילון ש"ח.

כזכור, פרשת פינוי התלמוד תורה נחשפה ב"כיכר השבת", ומאז יצאו ההורים והתלמידים להפגנות ב'כיכר ספרא' ובמתקפות על הנהלת העירייה.

אך אמש (רביעי) הפרשה הגיעה הגיעה לסיומה לאחר שוועדת הקצאות העירונית ישבה ואישרה את החלטתה מלפני מספר חודשים להקצות את מבנה סנהדרין לסמינר הישן. אלא שהפעם המהלך נעשה בהסכמת החינוך העצמאי ובהסרת ההתנגדויות שהגיש באופן רשמי ומעשי.

חשיפת "כיכר השבת" בשנה שעברה

לישיבה קדמו הסכמות עם הנהלת התלמוד תורה, על הבניין אליו יועברו תלמידי החיידרק אשר שופץ בעלות של כ - 6 מיליון ש"ח, לאחר שעמד שלד במשך שנים ברשות מסודות באבוב, אתם הגיעה העירייה להסדר על חלוקת המבנה.

כבר מחר (שישי) צפוי להתקיים במבנה החדש טקס קביעת מזוזות יחד עם ראש העיר וראשי החינוך העצמאי. ובשבועות הקרובים יאובזר המבנה בציוד חדש, במקביל יבוצע שיפוץ במבנה המתפנה של סנהדרין לצורך התאמתו לתלמידות הסמינר. וישולמו ההכנות לפתיחת שנת הלימודים כסדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר