"רישיון לאופניים חשמליים"

דורון ידיד: "מצלמות המהירות אמינות, והן חוזרות לשימוש"

לאחר שמשטרת התנועה נקראה להפסיק את מתן הקנסות לנהגים שתועדו במכמונות המהירות, מצהיר מפקד משטרת התנועה, דורון ידיד, כי נגמרו החגיגות (חדשות, חוק ומשפט)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
ניצב דורון ידיד (צילום: shutterstock)

מפקד משטרת התנועה, ניצב דורון ידיד, מצהיר כי מצלמות המהירות השנויות במחלוקת תחזורנה ככל הנראה לשימוש, וקורא להגדיל את הקנסות על שימוש בסלולרי, כך דווח בבטאון 'עורך הדין'.

לפי הדיווח שמתפרסם באתר news1, אומר ידיד בראיון ל'עורך הדין' כי לאחר שהמצלמות נבדקו ונמצאו תקינות, הן נבחנות כעת ע"י הטכניון בחיפה. לדבריו, אם תוצאות בדיקת הטכניון יהיו זהות לתוצאות עד כה, המצלמות תיכנסנה שוב לשימוש סדיר.

מצלמת מהירות (צילום: נתי שוחט / פלאש90)

"יש להחמיר את הענישה על עבירות תנועה, ובמיוחד על שימוש בטלפון הסלולרי שהפך למכת מדינה", אמר ידיד. לדבריו, המשטרה מתכננת להגדיל את הקנסות על עבירה זו בעוד 50%: מ-1,000 ש"ח ל-1,500 ש"ח. בנוסף תציע המשטרה להעמיד לדין בצורה אוטומטית את כל הנהגים המקצועיים, קרי נהגי אוטובוסים, משאיות ושליחים שיבצעו אותה.

מפקד משטרת התנועה טען גם כי יש לחייב את כל רוכבי האופניים החשמליים, מגיל 16, לקבל רישיון. "מתחילת השנה נהרגו עשרה רוכבים לעומת אפס אשתקד". הוא הביע תקווה כי שילוב של חינוך, הסברה ואכיפה יוביל להפחתת התופעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר