האזינו לביצוע

איציק דדיה משיק סינגל קצבי חדש - "אגו"

הזמר והיוצר איציק דדיה משיק סינגל רביעי מתוך אלבומו החדש. הפעם בניגוד לשירים הקודמים אותם כתב ועיבד בעצמו, הפעם הוא חבר לגיל זכאי ולדורון אלימלך (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר איציק דדיה שועט לעבר אלבומו הרביעי. לאחר 3 להיטים פרי עטו שהוציא בחודשים האחרונים וזכו להצלחה יפה, מוציא איציק את 'אגו', סינגל נוסף מתוך האלבום שיצא בקרוב בהפקתו של מנהלו האישי דוד פדידה. בשונה מלהיטיו הקודמים אותם כתב והלחין בעצמו, הפעם צירף אליו איציק את גילי זכאי שכתב והלחין את השיר, ואת דורון אלימלך שהפיק מוזיקלית.

ב'אגו' חוזר איציק במעט לסגנון המזרחי שאפיין אותו באלבומיו הקודמים, ויחד עם נגיעות של מוזיקת עולם עדכנית, התוצאה הינה להיט קיץ בועט ומסקרן, שלדברי ההפקה, בעז"ה גם הפעם ישבור את תקרת הזכוכית ויצליח להגיע לכל אוזן בארץ ובעולם.

"השיר 'אגו' מדבר על המרדף הבלתי פוסק שלנו אחר כסף והישגים חומרים", מספר איציק דדיה. "במציאות של היום, אנחנו שוכחים לפעמים לעצור לרגע ולהביט על הדברים החשובים באמת, שהם מה שניקח איתנו הלאה. גילי שלח לי את השיר וברגע אחד התאהבתי במילים שלו, לדעתי זהו מסר חשוב ואני חושב שכדאי להעביר אותו הלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר