"מודה על 15 שנים"

התפקיד הבא: יצחק הרצוג התפטר מהכנסת

יו"ר האופוזיציה היוצא יצחק הרצוג הגיש את מכתב ההתפטרות מחברותו בכנסת, רגע לפני שיכנס לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית: "אני נפרד היום מהכנסת אבל לא מהחיים הציבוריים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

יו"ר האופוזיציה היוצא ויו"ר הסוכנות היהודית הנכנס יצחק הרצוג הגיש היום (ראשון) את התפטרותו מהכנסת לסגן יו"ר הכנסת ח"כ חמד עמאר.

בצאתו מלשכת יו"ר הכנסת אמר הרצוג: "אני חושב שזה אך סמלי שאת מכתב הפרישה שלי הפקדתי בידיו של סגן יושב ראש הכנסת מן העדה הדרוזית ואני חושב שלאור המהומה שהתפתחה בעקבות חקיקת חוק הלאום והמחאה של העדה הדרוזית, זה יותר מכבוד בשבילי שאני נותן את מכתבי לחבר כנסת דרוזי".

לדבריו: "אני נפרד היום מהכנסת אבל לא מהחיים הציבוריים ואני אעבוד עם רבים מחברותי וחבריי בבניין הזה בנושאים ציבוריים חשובים ומשמעותיים.

"אני מודה על 15 שנים של שירות בבניין הזה. אני יוצא לדרך חדשה כדי לנסות ולשרת את עמי, העם היהודי, מולדתי, הזיקה ביניהם כדי לבנות יותר אחדות בעם היהודי ובעם ישראל וכדי לחזק את הקשר בין ישראל לתפוצות".

הרצוג הוסיף: "אני קורא לחברות וחברי הקואליציה ולממשלה להחזיר את השד לבקבוק, לתקן את חוק הלאום ברוח מגילת העצמאות שהעניקה שוויון מלא לכלל אזרחיה. לפני שנראה את השלכות חוק הלאום משפיעות עלינו בארץ ובחו"ל בצורה שמסלפת את המטרה המיוחדת של חוק הלאום ותשפיע לרעה גם על יהדות העולם כולו".

בסיום דבריו הוסיף: "אני בטוח שהדמוקרטיה הישראלית חזקה ויציבה למרות כל אתגריה. אני מקווה שאוכל לפעול להביא תקווה לישראל ולא ייאוש בכל התחומים שעל הפרק. אני מאחל לכל חברותי וחבריי לפעול בצורה נאותה כדי להפתיע לטובה על מדינת ישראל. אני בדרכי החדשה אנסה לעשות הכל כדי לפלס את הדרך בתחומים הללו ולהגיע למטרות הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר