טביעה נוספת

נמצאה גופת צעיר ללא רוח חיים במי הכנרת

כוחות השיטור הימי משו גופת צעיר כבן 22 ללא רוח חיים ממי הכנרת. המשטרה העריכה כי מדובר בצעיר שנחשב כנעדר החל משבת ואכן משפחתו זיהו את הגופה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
סירת שיטור ימי בחיפושים בכנרת (צילום: דוברות המשטרה)

צוללני השיטור הימי מצאו הבוקר (שני) צעיר ללא רוח חיים במי הכינרת, ולאחר מכן התברר כי מדובר בצעיר תושב עראבה שנעדר מזה כמה ימים לאחר שמשפחתו זיהתה אותו.‎ במקביל נמצאה הבוקר גם גופת צעירה שטבעה בחוף בת ים ולא נמצאה עד עתה.

מדוברות מד"א נמסר, כי בשעה 06:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על צעיר שנמשה מהכנרת לאחר שטבע ונעדר משבת. פאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 22 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פאראמדיק מד"א צורי נבות סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי, שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כזכור, בשבת, סמוך לשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד ה-100 מאזרח בחוף ברניקי בכנרת אודות צעירים שנסחפו על גבי מזרן למרחק רב מרצועת החוף. ספינת שיטור ימי שהוזנקה למקום,על פי הכוונת המודיע הצליחה לאתר צעיר (20 עראבה) באפיסת כוחות ולמשות אותו מהמים זמן קצר לפני שטבע.

מבירור ראשוני של נסיבות הארוע הוברר כי 3 צעירים (20,21 עראבה) נכנסו למים על גבי מזרן ונסחפו למרחק של כ-150 מטר מרצועת החוף. צעיר אחד הצליח בכוחות עצמו לחזור לחוף, צעיר אחד נמשה על ידי שוטרי שיטור ימי כנרת וצעיר אחד(21 עראבה) נעדר.

כוחות גדולים של משטרת ישראל ערכו חיפושים לאיתור הנעדר במהלך שעות הערב והלילה.

הבוקר עם אור ראשון התחדשו החיפושים במים ,באויר וביבשה בהשתתפות: ספינות ואופנועי ים משיטור ימי כנרת, מסוק מהמערך האוירי של המשטרה,רחפן ,פרשים,מתנדבי יחידת הצוללים של מחוז צפון, שוטרי סיור ומג"ב, מתנדבי איחוד הצלה וסונאר וכאמור אותרה גופה שמאוחר יותר גם זוהתה על ידי משפחת הנעדר.

אמש, טבע למוות פעוט בן שלוש וחצי תושב בני ברק שהתארח עם משפחתו בצימר ביבניאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר