החקירה נמשכת

הצתת המלונית בירושלים: חשודה - נעצרה

המשטרה ממשיכה בחקירת החשד להצתת המלונית במרכז ירושלים ביום שישי לפנות בוקר ולאחר מעצר שני החשודים עד כה, עצרה המשטרה חשודה נוספת, כבת 30 (חדשות בארץ)

מאמצי הכיבוי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה ממשיכה בחקירת החשד להצתת המלונית במרכז ירושלים ביום שישי לפנות בוקר ולאחר מעצר שני החשודים עד כה, עצרה המשטרה חשודה נוספת.

החשודה, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה לאחר שפרטי זהותה עלו במהלך החקירה והיום היא תובא בפני בית המשפט להארכת מעצרה.

בשריפה, כזכור, נפצעו ארבעה בני משפחה באופן קשה. הם חולצו על ידי לוחמי האש במקביל לחילוץ לכודים רבים מהקומות העליונות בבניין.

אמש התקיים שימוע לבעלי מלון הדירות "יפו 60" בפני מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים טפסר משה סויסה, במהלכו התברר כי למלון הדירות אין אישורי כבאות, ואמצעי הגנה מאש רבים חסרים או לא קיימים ויתרה מכך, המקום הוסב למלון לכל דבר ועניין, בלי אישור עסק מתאים וללא כל התאמה של המקום לשהיית אורחים מבחינת בטיחות אש.

לאור האמור לעיל, מפקד המחוז הורה על הגבלת השימוש בנכס וסגירת הקומה המהווה סכנה לנפש ורכוש שאינה עומדת באישורים שניתנו למקום. בשאר המבנה הוחלט לתת צו סגירה על תנאי למשך שבועיים בהם יתחייבו בעלי המקום להסדיר את כל אמצעי הבטיחות וההגנה מאש במקום. במידה ודבר זה לא יתקיים, המקום יסגר לחלוטין ללא שימוע נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר