קידוש השם

הח"כ החרדי שהפתיע את כתבת 'דה מרקר'

כתבת 'דה מרקר' הגיעה עם מספר שאלות לח"כ אורי מקלב, יו"ר ועדת המדע, אך השיחה נמשכה ארבע וחצי שעות. והכתבה? התרשמה מאוד והופתעה מהח"כ החרדי (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רפאלה גויכמן בשיחה עם ח"כ אורי מקלב (צילום: מתוך הטוויטר של רפאלה גויכמן)

במשכן הכנסת התרחש השבוע 'קידוש השם' במהלך ראיון שערכה כתבת 'דה מרקר', רפאלה גויכמן, עם יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, ח"כ אורי מקלב.

הכתבת הגיעה עם שלוש שאלות עיקריות אך השיחה נמשכה למעלה מ-4 שעות, ועיקריה צפויים להתפרסם בקרוב.

אך עוד בטרם פורסמה הכתבה נתנה הכתבת הצצה להתרשמות החיובית שלה מח"כ אורי מקלב, כשצייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "לאורי מקלב ולי יש הרבה במשותף משנראה לעין: שנינו אוהבים מאוד את מה שאנחנו עושים, נושמים ביום יום מדע וטכנולוגיה. 4 וחצי שעות של ראיון שהפך לשיחה מרתקת. בקרוב…".

בתגובה לכך פרסם יהודעה מנדלוביץ, דוברו של ח"כ אורי מקלב, דוגמית מהשאלות המתריסות אותם ביקשה הכתבת לברר וכתב: "שלוש שאלות שכתבת דה מרקר רפאלה גויכמן ניסתה לשאול את מקלב הפכו ל-4 וחצי שעות של שיחה על הכל…".

בין השאלות שהכינה, נכתב: "רואים שמאוד אוהב מה שעושה, מה המטרות הבאות שלו? מה התפקיד הבא?", וכן ביקשה לברר איך "אדם של אלוקים", כלשונה, שלא מאמין במדע עוסק במדע.

מיד בתגובה לכך הבהירה כתבת דה מרקר כי מקלב הוכיח לה כמה טעויות יש בשאלה על אלוקים ומדע.

נחמיה רוזנפלד הגיב כי הוא מקווה שתצליח להעביר בכתבה כמה הנחת היסוד הזאת לא נכונה, וגויכמן השיבה: "מקווה שאעשה זאת כמו שצריך. הפגישה הזאת עשתה לי כמה תיקונים חשובים".

גויכמן ציינה כי מקלב "יודע להתמודד עם המספרים שם יותר טוב מ-99% מהאנשים סביבו כולל אנשי תואר. ואם חסר לו והוא רוצה חיזוק בלייב - הוא יודע לקרוא לטרכטנברג שיסגור לו פינה. תאמין או לא, הוא עושה עבודה טובה".

לסיום היא כתבה כי "הבנאדם מביא איתו מלא סוואג. החמאתי גם על הכיפה שהיא היפסטרית לגמרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר