הסרטון שהכעיס

"אתגר הקיקי": הריקוד המסוכן של כחלון • צפו

שר האוצר משה כחלון העלה לאינסטגרם, ככל הנראה כחלק מקמפיין הבחירות שלו, תיעוד קצרצר בו הוא נראה מבצע את ריקוד ה"קיקי" הפופולרי - והעיר נגדו את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ה"קיקי" של כחלון (צילום: מתוך האינסטגרם של שר האוצר)

אתגר הריקוד המסוכן, שכינויו "קיקי", מסעיר מזה זמן את הרשתות החברתיות. היום (שני) פרסם שר האוצר סרטון בו הוא נראה מבצע אתגר זה, וספג בעקבות כך ביקורת.

במסגרת אתגר זה, יוצאים נוסעים מרכבם בעת שהוא נוסע, רוקדים לצלילי מוזיקה וממהרים להספיק לשוב אליו תוך כדי שהוא נוסע. בסרטון שהעלה כחלון באינסטגרם, הוא נראה הולך ליד מכונית השרד הנוסעת שלו, ואומר לאחר שניות ספורות: "עזבו אותי מהשטויות האלה, יש לנו הרבה עבודה לעשות".

הסרטון שהועלה מן הסתם כחלק מקמפיין הבחירות בו כזכור הקדים והתחיל יו"ר 'כולנו', זכה לתגובת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שכאמור מתחה עליו ביקורת ואף פנתה לשר בבקשה להסיר אותו, כדי שהאתגר המסוכן לא יסחוף אחריו את הצופים.

"פנינו לאנשיו של שר האוצר משה כחלון וביקשנו להוריד באופן מיידי את הסרטון מכל הפלטפורמות שבהן הוא עלה", מסרה ל'החדשות' דוברת הרשות, מוריה מלכה.

סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, בהם נצפים אנשים כשהם קופצים מרכביהם בעתנסיעה ונפגעים באופן מיידי הפכו לפופולריים, וברשות הלאומית החליטו למגר את התופעה המסוכנת. רק הבוקר ביקשה הרשות מרשתות האופנה "טוונטיפורסבן" ו"סטורי" להסיר סרטוני דומים, מאותה הסיבה, לאחר שבמקומות רבים בחו"ל כבר דווח על אנשים רבים שנפצעו במהלך ה"קיקי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר