בעלי דירות שסירבו להשכיר לציונים - הוסרו מאתר Airbnb

אפליקציית התיווך Airbnb חסמה בעלת דירה באזור שיקגו לאחר שציינה בתיאור העסקה כי לא תשכיר אותה לציונים • הנהלת Airbnb: "עברה על הכללים, נחקור" (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אפליקציית Airbnb (צילום: shutterstock)

אשה שפרסמה דירה להשכרה באזור שיקגו, תוך שהדגישה כי "לא תשכיר לציונים", נחסמה מאפליקציית הדיור הפופולרית Airbnb, כך דווח באתר JTA.

לפי הדיווח, בעלת דירת חדר שמזדהה בשם 'שרה', פרסמה בתיאור הדירה את הדברים הבאים: "הדירה שלנו שואפת להיות מקום בטוח". בהמשך מונה שרה התנהגויות מפלות שהיא לא תקבל, בתוכן 'ציונות'. לדבריה, "אורחים שיעברו על החוקים יתבקשו לעזוב ולא יקבלו החזר".

העיר שיקגו

דובר מטעם אפליקציית התיווך, מסר לאתר JTA, כי הפרסום מנוגד לכללי האתר. לדבריו, "אסור למארחים ב-Airbnb לסרב לקבל אורח בשל גזע, צבע עור, אתניות, מוצא, לאום, דת או מצב משפחתי". הרישום הוסר מעל דפי האתר, והמקרה ייבדק.

דיירת יהודייה שנתקלה בדירה בזמן שחיפשה מקום מגורים, סיפרה לאתר J-post, כי הזדעזעה. "במה זה כרוך? אסור לי לומר שום דבר בקשר למדינת ישראל? אסור לי לומר שאני יהודייה?" תמהה, כשהיא מוסיפה שמה שהפריע לה ביותר הוא שבעלת הדירה אסרה ציונות, אך לא כתבה אף מילה נגד גילויי אנטישמיות בדירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר