חיבוק דוב?

יאיר לפיד מיהר 'לחבק' את נשות 'נבחרות'

יו"ר יש עתיד מיהר להכריז על ניצחונן של נשות "לא נבחרות לא בוחרות" לאור החלטת בגצ אך למעשה אלו שמבינים בנושא מסתפקים אם בכלל מדובר בניצחון כל שהוא (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בבית המשפט היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעוד הפרשנים המשפטים והפוליטיים חלוקים האם הצעת בג״צ לתנועת אגודת ישראל להסיר מתקנון המפלגה את הסעיף האוסר על חברות של נשים במפלגה נחשבת לניצחון של ארגוני הנשים, מתברר שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ממהר לחבק את הנשים החרדיות מארגון ״נבחרות״ ולהכריז על ניצחונן.

בפוסט שהעלה לפיד בדף הפייסבוק שלו הוא כותב: "מצדיע לנשים החרדיות של ארגון ״לא נבחרות, לא בוחרות״ וחברותיהן לדרך על הניצחון (הראשון) היום בבג״ץ נגד הדרת הנשים ברשימות החרדיות לכנסת. לא יאומן שב-2018 יש עדיין מפלגות שאוסרות על נשים להיבחר. לא יאומן לא פחות שכל גיבורי וגיבורות המקלדת לא אומרים מילה נגד הדרת נשים בוטה כל כך, כי אולי פעם הם ירצו לזחול לאיזו קואליציה".

כאמור, דווקא בקרב כתבים לענייני חרדים הניצחון הגדול נראה פחות ברור ונחרץ לפחות בשלב המשפטי הזה.

עיתונאי החדשות יאיר שרקי צייץ בטוויטר: ‏”הכותרת היא בגצ הורה לבטל סעיף שמונע התמודדות נשים, אך בידיעה מתברר כי בגצ הורה לעדכן תוך חודש אם יש הסכמה לביטול הסעיף. העיקר שיש הודעה לעיתונות”.

העיתונאי אמוץ שפירא מתאגיד השידור, צייץ אף הוא: ‏השופטים "הורו"? ‏ראיתי כלי תקשורת שהלכו אחרי הודעת יחצ שקבעה שהשופטים הורו - אז רק להבהיר: השופטים לא הורו לשנות את הסעיף, אלא נתנו 30 יום להתייעצות עם מועצת גדולי התורה האם הם מוכנים למחוק את הסעיף".

אסתי שושן מ'נבחרות' הגיבה לתמיכת לפיד ואמרה, "אנו מודות לכל התומכים והתומכות, מהציבור החרדי ומחוצה לו. מקוות בעז"ה להביא לעולם צדק, טוב ועשיה למען הכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר